Wat zien jullie? Tussen 5-6 zwanger

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mywish2014, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ja dat las ik ook dankjewel
    X

2. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zag de vruchtzak er prima uit.. alleen t vruchtje was wat klein.
    Ik heb sinds gisteravond een zeurende buikpijn die vandaag wat heviger is. Ook dat hoort erbij maar door alle stress die er was voor de echo maak ik me om t minste zorgen. Gisteren avond nog niet want even zeurende pijn is oke maar nu t vandaag nog zo is om de tien minuten ben ik niet gerust. Ben doodmoe ook lig op dir momenr in mn bedje hihi.
    Maargoed dat t hartje klopt is alleen maar goed.
    Bij ons nog geen hartje :(

Ik zag de metingen idd niet.. maar kan komen door mijn telefoon dan zie ik vaak fotos een stuk donkerder dan op de laptop (die doet t niet)

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik zie niet zo veel, maar ik ben absoluut geen expert met vroege echo's.

Wat ik wel weet is dat de metingen er zomaar en paar millimeter naast kunnen zitten, wat al gauw een week verschil kan geven. Dus ik zou me daar niet zo druk om maken. En of je hartactie ziet is ook afhankelijk van de apparatuur die er gebruikt wordt.
    Voor zover lijkt het fotootje veel op de vroege echo-foto's die hier voorbij komen, en als de gyn zegt dat het er goed uit ziet, zou me dat gerust stellen. 1 mei duurt nog wel ff, sterkte met het wachten (wachten kan zooooo lang duren in het begin!)

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi meis ja dat is ook zo nog even geduld hebben maar krijg er wel een mooie echo voor terug
    Liefs

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Geen hartje sorry mijn iPhone maakte er wat anders van

6. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eng en onzeker allemaal he..
    Hoe voel je je en hoe gaat t met je? Qua symptomen enzo?

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Nog goed misselijk haha ik weet gewoon dat het goed is nog 2 weken precies wachten is killing hoe gaat het met jou? Ik heb geen bruin meer verloren wel over de wc gehangen van de sinaasappelsap kan ik niet meer verdragen

Liefs

8. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt super! Je doet t prima wijfie!
    Hoe t met mij gaat.. zie mijn topic: "onzekere momenten"
    Ben benieuwd wat jij van mijn verhaal vind

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Het enige wat je kan doen is geduld hebben, op die vroege echo's is zo weinig te zien....
    Ik hoop voor jullie heel hard dat je binnenkort een mooi kloppend hartje kan zien :) Sterkte met het wachten ;)

10. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt wat je zegt. Erg lief ook! N kloppend hartje na zoveel onzekerheid geeft meteen weer extra hoop en moed!

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Daar heb je zeker een punt daarvoor waarschuwen ze ook van te voren dat er mogelijk nog niks te zien is nou 1 ding us zeker ben boven de 5 wkn omdat je daarvoor zeker Niks ziet dan alleen een vruchtzakje
    X

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je kunt voor de 5 weken met goede apparatuur en een goede echoscopist ook een dooier zien,precies zoals jou plaatje...Vanaf 5 weken kun je ook embryonale delen zien,en vanaf 5+4 een kloppend hartje.

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ok dankje Pipo maar ons ziekenhuis heeft geen denderend aperatuur hihi

Gr

14. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hoe weet je dat mywish? Dat de apparatuur minder is? Misschien maken we ona druk om niks ligt t allemaal aan de apparatuur :-d

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb een hele hoop vroege echo,s gehad , en dit is een van de redens dat ik dat niet meer wil. Laat deze zwangerschap ook pas echt een echo maken na 7 weken want dan moet er een hartje kloppen!
    op dit termijn kunnen ze vaak nog niet heel veel zien waardoor je alleen maar onzeker word .
    het zou zelfs zo kunnen zijn dat er wel al een hartje klopt maar dat het echo apparaat niet goed genoeg is om dit beeld te zien of dat het kindje er niet goed voor ligt.
    een mooie voorbeeld hier van is dat ( uiteindelijk wel een miskraam geworden) op maandag kreeg ik een echo alleen een leeg zakje te zien niks meer niks minder . omdat ik baalde hoe de echo dame met ons omging contact gezocht met mijn gyn en die heeft de dag erna met een andere echo apparaat nogmaals een echo gemaakt en hij vond wel een vruchtje en een hartslag .
    hij gaf aan dat dit niet in 1 nacht zo gegroeid kon zijn .

ik zelf zou alleen wel eerder weer een echo willen , misschien maandag bellen om te vragen of je wat eerder mag omdat het zien van nog geen hartje je wat onzeker maakt.

16. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    WoW heftig zo zie je maar weer dat sommige niet goed kijken , tsja en weet je als je al meerdere mk heb gehad blijf je bang ik ga niet eerder liever even in onzekerheid zitten dan een echo wat niet goed is , maar wat zie jij dan op mijn echo?

Ik wens je heel veel succes
    Liefs

17. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Lol
    Mijn echo is onduidelijker als de rest achja iets moet toch de schuld krijgen hihi

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zie een vruchtzakje met daarin een dooierzakje , vruchtje kan ik niet zien maar dit is ook geen bewegend beeld ;) .
    maar als de gyn zegt dat het goed is zou ik hem of haar daar op vertrouwen .

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Maar even vraagje wanneer heb je je eisprong gehad ? rond 16 maart ? dan ben je nu toch al veel verder dan was je 15 april toch 6 weken en 2 dagen ?

20. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Nee ongeveer 18-19 maart maar het Kan later ingenesteld zijn , dat kwam wel eens voor.
    Het is ook allemaal klein dat is het nadeel van een vroege echo he..
    Maarja ..het is goed het vruchtje is 3.1 mm

Deel Deze Pagina