na 3 miskramen weer zwanger!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door TanteTietelie, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden
    ik ben net zwanger voor de 4de keer en ben zo bang dat het weer mis gaat.
    heb al 3 keer een miskraam gehad en ben zo bang dat het nu weer gebeurt.
    de 16 de had ik een positieve test in mijn handen naja 2 test haha
    ik geloofde de eerste test niet dus heb er meteen nog een gedaan en ja hoor die was ook positief!
    heb eerst een potje zitten huilen zo blij was ik maar nu bekruipt mij het gevoel dat het weer mis kan gaan.
    ik had op de dag van mijn nod wat roze vloed dus mijn man en ik hadden echt zoiets van ohw het gaat weer mis maar een dag later was er niks meer.
    een dag daarna weer een beetje roze vloed.
    nu hoop ik dat het een innestellings bloeding was want nu heb ik geen roze vloed meer.
    heb op de dag van nod weer een test gedaan deze keer van clearbleu en die zegt duidelijk zwanger 1 2 week!!
    ben zo bang dat het mis gaat :(

liefs

2. rsky

rsky Niet meer actief

Dat snap ik heel goed, maar probeer positief te blijven! iig van harte gefeliciteerd :)

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Wat vreselijk van je miskramen! Heb je laten onderzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn? Zeker na meerdere miskramen is het niet gek om dat te laten onderzoeken.

Heb zelf ook 3 miskramen gehad en daarna uitgebreid chromosomen- en stollingsonderzoek gehad (waar niks uit kwam). Inmiddels ben ik mama van twee kerngezonde kindjes! Daarom wil ik je een hart onder de riem steken, houd hoop en probeer te genieten ondanks je angst! Een hele fijne zwangerschap gewenst!

4. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel rsky :D
    ik probeer het echt maar dan bekruipt mij het gevoel weer dat ik niet te blij moet zijn omdat het weer mis kan gaan.
    ik ben in elk geval blij dat de roze vloed weg is.
    dat geeft wat meer hoop :)

5. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel brabomama :D
    mijn dokter int ziekenhuis heeft allerei testjes gedaan maar daar kwam niks uit er is niks mis met mij volgens haar.
    ze zei dat ik maar aan de kinderaspirine moest dus dat heb ik gedaan en nu weer zwanger.
    hoop zo dat het goed gaat!!
    mijn 2de miskraam was met 11 weken en heel zwaar.
    als ik daar voorbij ben ben ik misschien wat rustiger.
    heb meerdere mensen gehoord die vaak een miskraam hebben gehad en echt ik gun dat niemand.
    je bent zo blij dat je zwanger bent en je bent zo met de toekomst bezig en ineens valt alles als een kaarten huis inelkaar.
    ik probeer goede hoop te houden!
    ga er met volle moed tegen aan!
    11 maart krijg ik een echo en daar leef ik nu naar toe.
    hoop zo dat alles goed is!

6. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Ik snap je heel goed, maar probeer hoe moeilijk het ook is het positief te zien.
    Ik heb vorig jaar 4 miskramen gehad en eind november totaal onverwacht weer een positieve test, we konden het niet geloven en heb bijna 2 weken elke dag goedkope test van de action gedaan en die liepen alleen maar op.
    Toen ik 4 dagen en 1 dag was derde ik een clearblue test en die gaf 2-3 weken aan....dat hadden wij nog niet gehad en precies week later er weer 1 gedaan en die gaf 3+ aan.
    Toen hadden we hoop,al snel kwam de echo enja een vruchtzakje met wat erin was te zien.
    Nu ben ik inmiddels 15 weken en 4 dagen zwanger en we krijgen een meisje!
    Na 10 weken zwaar misselijk te zijn geweest krijgen we steeds meer hoop en nu blijft het goed gaan, anders maak je jezelf gek.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! een meisje wat mooi!!
    ben zo blij voor je!
    als ik de 12 week maar voorbij ben dan ben ik een stuk rustiger.
    ik heb wel wat hoop dat het goed gaat omdat ik een innesstelings bloeding heb gehad? denk ik?
    die heb ik nog nooit eerder gehad dus daar is het al anders dan de vorige keren.

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi Tante tilie

Ik heb je verhaaltje zitten lezen, en ik zit midden in zo'n situatie.
    2 weken geleden dacht ik dat ik mijn menstruatie had, dus wij dachten nieuwe ronde.
    vorige week woensdag (cyclusdag 10) ineens ontzettende kramp en pijn, en wat bruinige afscheiding.
    Ik dacht oke die eisprong komt wel heel snel dus ik de volgende dag op dag 11 een ovulatietest gedaan en die knalede.
    Vrijdag weer een ovulatietest gedaan die knalde nog harder, en gisteren weer een ovulatietest en die knalde net zo hard als donderdag.
    Vond het vreemd en had ook een topic hier geopend met de vraag of dat kon zo veel dagen een knal positieve test, en toen vroeg iemand ben jij niet gewoon al zwanger.
    Vanmorgen een test gedaan (2 :)) en tot mijn grote schrik gaf hij zwanger aan.
    De clear blue gaf 2-3 weken aan.
    Dus die menstruatie van 2 weken geleden was dus blijkbaar geen menstrautie en ik zou morgen dan een kleine 6 weken moeten zijn.
    Nu mijn grootste angst
    Ik heb al twee miskramen gehad die gepaart gingen met vloeien, oud bruin verlies en helder rood en dit heb ik nu dus weer sinds afgelopen donderdag.
    Ben zo bang dat het voor de derde keer op rij mis gaat :(
    Morgen gaat ik gelijk bellen naar de verloskundigen.

Jij ook heel veel succes, ik hoop dat alles goed is

9. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    k is dat he die onzekerheid :(
    ik hoop voor jou dat alles goed gaat en is en dat je over een poosje een kleine kan verwelkomen!
    ik heb gisteren weer een test gedaan en die knalde er echt uit :D
    bij mijn miskramen was het ook eerst bruine vloed en toen werd het rood met stolsels.
    nu had ik alleen 2 dagen een beetje roze vloed bij het afvegen dus denk dat dit een innesstelling is geweest. (hoop ik)
    heb nu al een paar dagen niks meer gelukkig en heb 11 maart een afspraak in het ziekenhuis.
    heb jij al gebeld? wanneer kun je terecht?
    ze zeggen het ook steeds tegen mij dus ik zeg het nu ook tegen jou.
    blijf hoop houden!!

10. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    TanteTietelie en Hummeltje 1 heel veel succes met jullie zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed. Het is jullie gegund

11. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel tuimeltje!!

12. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Veel succes Tante Tielie !
    Ik snap je bezorgdheid zeker heel goed, heb ook al 3mk's achter de rug...
    Dus stiekem ga ik hier een beetje mee volgen en hopen dat het ook voor mezelf een hart onder de riem kan zijn!

Heb je verdere onderzoeken gehad?

13. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel jdk!
    ze hebben bij mij alleen mn baarmoeder en eileiders onderzocht en bloed afgenomen maar daar kwam niks uit.
    ik ben dus helemaal gezond volgens de artsen :)
    dus daar gaan we maar van uit.
    ik kan echt niet wachten tot 11 maart want dan heb ik mijn eerste echo.
    wou dat ik kon gaan slapen en dat het dan morgen 11 maart is hahaha

heb jij je laten onderzoeken?

14. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 3 miskramen gehad. Toen met de 4de iui op eigen houtje utrogestan en kinderasperine gebruikt en ben nu over 10 weken uitgerekend. Ik had dit nooit verwacht! Ik ben zo blij. Bij jou komt het ook goed :)

15. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    @TanteTietelie : Voorlopig zijn ze bezig met bloedonderzoeken, waar wel al een Proteïne S tekort is uitgekomen.. binnen 2 weken moet ik terug gaan om na te kijken of ik dat tekort ook buiten een zwangerschap heb :) En binnen 1,5 maand weten we of de chromosoomtesten iets opleveren.. (vermits ons eerste kindje het syndroom van Down had + zware hartafwijking + nog wat afwijkingen... )

Ik duim met je mee dat alles in orde is en dat het snel 11 maart is !

16. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, en snap zeker dat je je onzeker voelt.
    Ik heb ook 1 miskraam gehad en had hierbij helemaal geen bloedingen en krampen bij gehad het vruchtzakje groeide nog door tot 11+4 terwijl die leeg was 1,5 week later stootte mijn lichaam het pas af (heb het op een natuurlijke manier laten komen) maar stiekem gaf mijn gevoel al aan dat het niet goed zat na de positieve test (1,5week overtijd nadat de test licht positief gaf) nu weer zwanger en 3 dagen voor nod getest en deze was gelijk knalpositief en dit x gaf mijn gevoel wel aan dat het goed zat en dat klopt ben nu ondertussen 25 weken zwanger. Waarvan de eerste 12 weken voor mij ook echt heel erg moeilijk was. Wat ik wil zeggen ga op je gevoel af en hou hoop maak je er niet teveel zorgen om want stress is ook niet goed. Heel veel succes 11maart

17. Dafnoe

Dafnoe Nieuw lid

5 mrt 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #17 Dafnoe, 5 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2016
    Hoi allemaal,

Ik heb twee miskramen gehad en ben nu weer zwanger, vandaag precies zes weken.
    Mijn vriend en ik zijn ook heel erg bang dat het weer misgaat dus is het erg lastig om te genieten. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo, ben zo nerveus. Ik vind het jammer, zwangerschap hoort geweldig te zijn en niet dat je steeds bang bent dat het kindje er niet komt. Ik bid niet vaak, maar de laatste tijd elke avond. Herkent iemand de kramp ook van in het begin van de zwangerschap?

Tante tietelie gefeliciteerd! We hebben tegelijk een echo! Ik ben heel benieuw hoe het gaat bij je. Ik wou ook dat het nu al 11 maart is haha, nog 6 dagen!!

Wel leuk: vriend heeft een Nijntje gekocht voor ons "skraaltje" haha :)

Iedereen sterkte die bang is en veel geluk!

18. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
    ik heb vanmorgen ziekenhuis weer gebeld ik heb zalmkleurige vloed :(
    had het in het begin ook maar nu komen er echt klodders uit.
    maar geen stolsels of echt bloed gelukkig.
    ziekenhuis zei dat het wel vaker voor kwam en ik me geen zorgen moest maken en zolang mijn borsten nog gespannen zijn (dat zijn ze) is er niks aan de hand want dat is het eerste teken van een miskraam. wel heb ik af en toe een steekje in mn buik maar dat kan bandenpijn zijn.
    ben vandaag precies 7 week!!
    nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we onze echo dafnoe!! :D
    wachten duurt zo lang vooral als je je al zo zorgen maakt.

heel lief dat mensen zeggen geen zorgen maken maar ja dat doe je toch en ik weet dat het niet goed is maar zeg dat maar tegen mijn hoofd haha
    bij elk pijntje denk ik dat het misgaat.

ik zit ook aan de kinderaspirine en heb mama pillen :)

19. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    oh nee :( ik duim voor je dat alles toch goed zit!

20. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    oohh weet zo goed hoe die onzekerheid voelt, mijn eerste zwangerschap monde uit op een missed abortion en bij deze zwangerschap ook bloedverlies bij 5 weken, had het al opgegeven: stolsels, roze/bruin verlies heb alle kleuren rood wel gezien zelfs zwart!!! bij de echo bleek het om een hematoom te gaan en waren er twee hartjes te zien waar niks mee aan de hand was, wat ik wil zeggen is bloed hoeft niet altijd miskraam te betekenen, hou je vast aan elke sprankje hoop totdat je een echo heb voor de definitieve uitslag..

Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!!

xoxo

Deel Deze Pagina