ik had de test bewaar een paar uur en toen zag ik niet veel meer omdat ie echt goed geel was doorgelopen , kan dat ?? dat ie dan weg is . omdat ie zooooo heeeeeeeeel licht was ?????
Probeer hier een foto te plaatsen zonder die puntjes. Die leiden echt onwijs af. We weten waar de streep hoort te staan
Ik zie wel iets zonder er moeite voor te doen Maar toch zou ik hoe moeilijk het ook is toch nog een paar dagen wachten ik teste pas met een week overtijd en die van mij was knalpositief wist gelijk waar ik aan toe was. Succes ermee Liefs brenda
hey ik heb nog eens zitten turen haha en zie idd echt wle een licht streepje als ik het scherm een beetje schuin hou
Gewoon de foto opnieuw op de computer zetten, of een nieuwe foto maken, als die niet meer op je camera staat. Maar zonder die puntjes.
Foei!!! Had je nog wel zo gewaarschuwd! Mijn ervaring vorige ronde (mijn waarschuwing kwam uit de praktijk haha) is dat als je een lichtroze schaduwlijntje ziet.... deze positief is. De eerste zag ik ook alleen in het daglicht... Maar wacht nu 'gewoon' even 2 dagen...minstens! Ik duim ondertussen voor je dat het raak is. Liefs, Kweenie
thnx dames , kan geen nieuwe meer maken heb m weg gegooid . (dom ) doe morgen vroeg nog een testje ok , moet wel werken morgen dus word pas savonds dat ik reageer waarschijnlijk
gm dames !!! ik heb getest hoor en ja er kwam een 2e streep !! hij is nog vaag maar beter als gister , krijg m niet goed op de foto hij staat bij w8 bankje maart , zal kijken of ik na mn werk een duidelijke kan maken .....
jaaaaaa!!!!!!ben zo blij ga voor je duimen dat ie snel duidelijker word!! Alvast een voorzichtige GEFELICITEERD!!! Ga na me werk gelijk kijken whaaaa ben zo nieuwschierig naar je testje
Ik zie idd veel duidelijker een 2de streepje!! wel logisch dat ie zo ligt is je bent ook nog ver voor nod het gaat vast allemaal goed komen!!
Ik zat nog eens te kijken naar me eigen testen van sem en die van mij was 4 dagen voor NOD ook zo ligt beetje hetzelfde streepje