Hallo Ladies Ik test nu al een paar dagen met dipsticks van zwanger en kids ik test vanaf woensdag al maar sinds dien is er steeds een licht test streepje te zien betekend dit iets? Ik heb er totaal nog geen ervaring mee als het goed is is binnenkort me ei dus afwachten Groetjes
Het hoeft niet perse te betekenen dat hij heel snel komt maar het is wel mogelijk. Het meest zekere is op het moment dat ie echt donker is! Succes met wachten op je ei ps zie wel dat je vorige x een korte cyclus had dus hij zou er best aan kunnen komen!
tsja hij meet je LH hormoon dus dat zou er al wel in kunnen zitten. Maar soms kan dat lichte streepje ook komen bijv een week na je eisprong of een week ervoor...
Ik heb vanaf het begin van mijn cyclus een licht streepje, dus bij mij zegt het helemaal niets. Pas als ik 3 dagen voor mijn ei zit wordt de test donkerder en 1 dag voor mijn ei heb ik dan een super knaltest. Geduldig regelmatig door blijven testen.
Bij mij hetzelfde als bij Laurie. Ik heb ook vanaf het begin een vaag streepje, bij mij gaat ie dan in 1 dag naar even donker als controle streep, dan test ik 2 keer op een dag en die 2e keer knalt ie! Succes!!
Ik heb echt pas 1 of 2 dagen voor mijn positieve test een tweede zichbare streep en daarna wordt ie langzaam duidelijker