Vanochtend met mijn 3e plasje een clearblue plus gedaan. Er verscheen gelijk tijdens het doorlopen een brede donkerblauwe plus (nog voordat de controlestreep verscheen). Na 10 minuten was dit het resultaat (hij is dus wel iets lichter geworden) Ik ben aan de pil, maar voelde een soort van harde bal in mijn onderbuik toen ik vanochtend wakker werd en een volle blaas had. Dit had ik in mijn vorige zwangerschap ook. Vandaar dat ik even een testje deed om een zwangerschap uit te sluiten Bekijk bijlage 176777
ja ik zie wel een lichte streep ! ben alleen niet echt bekend met dit soort testjes.... maar ik denk wel dat je zwanger bent.. heb je de pil vergeten?!
Nee ik ben geen pil vergeten Dit is de clearblue (kruisvariant), maar dan de plus en die schijn je wat eerder te kunnen doen dan de normale clearblue. Ik heb met de vorige zwangerschap ook met de goedkope van kruidvat getest, maar daar zag ik amper wat op en de clearblue (de gewone kruisversie) was toen wel duidelijk, vandaar dat ik nu weer voor clearblue heb gekozen.
ik ken deze verder niet maar ziet er wel licht positief uit.. al zijn mijn ervaringen met kruidvat 2 voor 5 euro veel beter en denk ik ook duidelijker dan deze!anders morgen of overmorgen een cb digi doen? spannend hoor!
Ja ik schrok wel toen ik gelijk die blauwe streep zag na het werken van de urine. Maar omdat hij daarna steeds lichter werd, dacht ik misschien dat het een voorgedrukte streep is. Ik heb verder nog nooit getest met de plus variant van Clearblue, dus ik weet ook niet hoe betrouwbaar deze test is. Vandaar ook dat ik het hier vraag. Er komen hier hopelijk genoeg vrouwen die ervaring hebben met deze test. Ik wil over een dag of 2 dagen nog een keer testen om te kijken of hij duidelijker word. Zekerheid voordat ik ga stressen
ja ! ik ben benieuwd.. misschien dan de test kopen met indicator? en zou jet het kindje wel houden als je zwanger zou zijn? spannend dus!
Abortus of iets dergelijks is geen optie voor mij, dus het kindje zouden wij uiteraard wel houden. Alleen was nog een kindje niet in de planning. Wij hebben 1 kindje van 2 jaar oud en hadden niet de intentie om er nog een kindje bij te proberen te krijgen (om het netjes te verwoorden). Eerst maar eens kijken of het echt waar is.
hmm ja.. was dat een financieel besluit of? en er is altijd wel een oplossing ..! maar indd, eerst even bekijken of het wel echt waar is.. maar goed, deze test liegt niet
Nee geen financieel besluit, want waar er 1 eet, kunnen er ook 2 eten en het hebben van kinderen/baby's kan je zo duur maken als je zelf wilt, maar we vonden het eigenlijk wel prima zo. We gaan het meemaken de komende dagen. Ik laat het zeker nog weten morgen of overmorgen.
dat is helemaal waar.. en wat extra's sparen voor een studie per maand kan je al vanaf 5 euro per maand sparen.. succes met het uitvogelen ervan ! en we horen het nog hier ! ik wens je succes met wat er ook mag uitkomen !
Ik zie een brede streep die blauw is van kleur. Ik zou zeggen positief. Maar verder ken ik deze testen niet echt (behalve zelf één keer een echte knaller ermee gehad). Morgen misschien weer testen.
Vanochtend weer een clearblue plus gedaan en weer verscheen er een dikke brede donkerblauwe lijn tijdens het verwerken van de urine. Alleen toen ik weer keek na 10 minuten was de lijn lichter dan die van gisteren op de test. Vreemd dit! Gisteren had ik de test gedaan met mijn 3e plas van de dag en vanochtend dus met mijn 1e plas. Moet ik dit nog als positief beschouwen? Wie herkent dit?