weet je.. om gewoon zeker te zijn kun je beter een test van een ander merk erbij halen of de digitale met indicator (die zijn even gevoelig als deze) Want die onzekerheid is ook niks denk ik..
tijdstip van urine wil niet veel zeggen. ik en nog veel meer vrouwen testen in de middag beter dan ochtend omdat de urine dan geconcentreerder is. misschien is dit bij jou ook zo. dat de streep er meteen is en lichter opdroogt is ook niet zo erg. hij staat er en dat betekend toch wel dat er iets is van een zwangerschap. of die goed gaat ja of nee is af te wachten natuurlijk. hcg verdubbeld om de dag. misschien een met indicator proberen? die zijn gevloeliger meen ik dan de + testen. een plus is positief en mischien test je in de middag/avond ook wel beter dan de ochtend
persoonlijk zou ik zo clear blue met indicator proberen die aangeeft of je zwanger ben en hoelang ! Spannend hoor!
Ik heb ook 2x die test gedaan. De eerste vluchtig op een bruiloft dus snel snel.. er verscheen meteen een dikke streep, heb er toen ook een foto van gemaakt. Even later toen ik de test uit mijn tas pakte was die streep weer weg?! Bij die ander heb ik 'm wat langer in de urine laten zitten en heeft het kruisje ook langer op de test gestaan. Vandaag zijn er vast wel winkels/ supermarkten open waar je testen kan kopen. Ik zou gaan voor de Kruidvat 2 testen voor 5 euro (eventuele streepjes trekken niet weg) of een digitale MET indicator. Zonder indicator heeft meer hCG nodig. Ben benieuwd!
Ik vind die CB met plus echt een rottest. Die geven vaak indroogstrepen. Zou gewoon die met indicator doen van CB of die van de kruidvat 2 voor 5. Daarmee testte ik 6 dagen voor NOD al positief en gaven mij nooit vals positief. Sterkte.
Net in mijn pauze een Clearblue digital met indicator gehaald. Toevallig moest ik ook plassen, dus heb ik hem maar gelijk gedaan. Na ruim 5 minuten lang knipperen was de uitkomst: "niet zwanger". Geen idee wat ik nu moet geloven?
dan denk ik dat de zwangerschap mis is gegaan. 1e test ziet er echt positief uit namelijk. die met indicator is ook gevoeliger dan die met de + dus als die positief is dan zou de indicator dat zeker moeten zijn. vind test 1 te duidelijk voor een indrooglijntje. hij is blauw en breed. als je menstruatie uitblijft zou ik over 2 a 3 dagen nog een testje proberen en anders even naar de dokter
Oh wat balen! ik zou ook even je menstruatie afwachten, en opnieuw testen. Hoeveel dagen voor je nod zit je nu?
na 5 minuten pas!??? Nou dat duurt wel erg lang dan.... Misschien ben je nog heel pril... Ik zou de kruidvattest doen 2voor5, en dan morgen weer testen. Ik zag op die eerste test ook een licht streepje.... Dus ik zou er niet gelijk vanuit gaan dat je niet zwanger bent maar toch morgen een andere test doen..is er een kruidvat bij jullie?
De digitale heeft meer hcg nodig. Het kan zijn dat je dus wel zwanger bent hoor. Als ik jou was zou ik de 2 voor 5 van de Kruidvat doen. Die zijn erg betrouwbaar!
Oh, ik lees nu overal dat je die test 20 seconden in een bakje moet urine moest houden! Ik heb hem maar 5 seconden in de opgevangen urine gehouden. Zou dat een verschil maken? Ik heb hem ook open-gesloopt (resultaat was toch al bekend) en er zitten 2 strips in. Op 1 strip zit 1 knal streep en 1 streep zeer duidelijk te zien (10x zo duidelijk als dat kruis op mijn 1ste test) En op die andere strip zit 1 streep net zo duidelijk als de duidelijke streep op de andere strip. Dus in totaal 3 zeer duidelijke strepen. (ik weet het, stout hoor dat ik hem heb open gemaakt, maar was heel benieuwd hoe dat er nu uitzag van binnen haha)
als je de test niet goed uitvoerd kan dit de uitslag beinvloeden natuurlijk. hij meet het hcg in je urine en met te weinig urine waarschijnlijk ook te weinig hcg. misschien dat hij er drm zo lang over deed, was zelf in de war. er zitten er toch 2 in z'n doosje? zal de andere morgenvroeg proberen en dan wel de 20 seconde erin
dat openmaken zegt helemaal niks en is ook niet de bedoeling hoor, er zijn wel vaker dames geweest die de digitale openmaakten en daar waren ook streepjes te zien maar helaas... dus hup naar de kruidvat jij en dan een foto hier plaatsen haha
Nee er zit er maar 1 in het doosje. Ok, dus dat openmaken doen er wel meer, hahaha, ben ik niet de enige die zo gek is Ik zit op mijn werk dus ik kan niet naar de kruivat, maar misschien morgen , dan ben ik een dagje vrij
nou dan zou ik dan zsm doen en niet plassen hahaa..de kruidvat 2 voor 5 euro zijn veeel nauwkeuriger...spannend!
Apart dat hij negatief was. Bij mij was de CB vanochtend wel negatief, dus schijnbaar was het bij mij eerder toch vals positief.
Uw wens is mijn bevel Rica Ik vanmiddag uit mijn werk naar de Kruidvat, hadden ze die goedkope niet meer Ze hadden alleen van hun eigen merk met het kruis, of de clearblue met het kruis of de digitale met indicator en de predictor. De predictor had ik alleen slechte verhalen over gehoord, dus die viel al af. De clearblue met kruis had ik al gedaan (2x) dus ik heb 1 test van kruidvat met kruis meegenomen en weer een clearblue met indicator. Net de kruidvat gedaan en net als bij de Clearblue verschijnt hier ook een plus. Wel lichter dan bij de clearblue, maar hij staat er wel. Ik kan even geen foto uploaden, dus dat doe ik morgenochtend even (ik heb hem al wel gemaakt). Dus tot zover: op 2 testen van Clearblue Plus een kruis zoals mijn 1e foto in dit topic. Clearblue digital met indicator "niet zwanger", maar helaas de urine maar 5 seconden in de opgevangen urine gehouden (duurde meer dan 5 minuten voordat de uitslag verscheen). Vanavond een kruistest van Kruidvat. Direct een licht kruis (iets lichter dan de Clearblue plus). Ik snap het niet meer.