Hallo, Ik heb geprobeerd het te googlen, maar kan het niet meer vinden. Ik zoek een lijstje met daarop de gevoeligheid per merk en per test. Ik weet dat K2v5 8 ml/u is en Predictor early 12,5 ml/u. Maar ben zo benieuwd naar de andere merken en soorten. Ik wil een gevoelig testje mee nemen op wintersport, zodat ik mijn man hopenlijk kan verrassen bij terugkomst. Ik hoor de laatste tijd niet zulke goede dingen over kruidvat en over predictor early ook niet. Ik wil natuurlijk niet met een vals positief aankomen zetten. Ik wil testen op 11 nod (mits niet ongesteld natuurlijk)
Vorige ronde met mijn miskraam heb ik positief getest met de C1000 eigen merk test. Kost 6,80 ongeveer. Mijn hcg waarde was rond de 18 in mijn bloed. Dus dit ook een gevoelige test.
De uiterst gevoelige van zwanger en kids zijn van 10 ml/u. Deze heb ik gebruikt om te kijken of ik nog hormoon in me had na mijn miskraam en hij bleef omo-wit. Of hij het goed aangeeft wanneer je wel zwanger bent weet ik niet. Met kruidvat heb ik trouwens toen ik zwanger was of juist niet wel goede ervaringen mee gehad en nooit problemen!
ik heb met kruidvat echt goede ervaring...maarja sowieso testen voor nod vind ik niet slim...kan van alles nog misgaan...
Mijn ervaring is dat de cassette test van hun nog eerder en beter positief test dan die zogenaamde uiterst gevoelige dipsticks. Ook de kv 2v5 was beter positief.
In principe is 11 dpo bij mij nod. Want mijn lf is alleen de eerste maand na het stoppen langer geweest, maar daarna niet meer. Vorige maand zelfs te kort 8, dus grote kans dat ik al lang ongesteld ben. En ook al gaat het nog mis, dat geeft niet. Dan weten we in ieder geval dat het kan. We zijn nog niet zo lang bezig, dus ben gewoon benieuwd.
de uiterst gevoelige van zwanger en kids die je gratis kreeg vind ik echt niet goed! die waren nog eens niet positief terwijl de rest het al wel was.
Hier getest zaterdag met predictor vroegtest,positief!! Zondag kruidvat 2v5 negatief! Gisteren na HA geweest en die teste ook negatief! Ben wel nu 2dg overtijd!
Ik heb met de uiterst gevoelige midstream van Z&K 5 dagen voor nod positief getest (best een duidelijke streep en KV 2v5 was toen nog nauwelijks zichtbaar). Misschien is de midstream variant dan beter dan de dipstick, want de midstream was bij mij dus heel gevoelig. Predictor zou ik in ieder geval niet doen.