Wat zien jullie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlijtigliesje, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik denk ook dat ie positief is, wat zou dat geweldig zijn als het opeens spontaan gelukt is!!

2. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaja ik zie toch ook duidelijk een streep!
    Gefeliciteerd!

3. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, jullie zijn geweldig allemaal :) Ik kan wel wat (voorzichtig) positieve berichten gebruiken!

Weet je wat het is, ik ben echt wel op de hoogte van alle symptomen enzo maar als het dan zo ver is, wordt je toch onzeker over alles. Ik probeer maar van het positieve uit te gaan, zeker omdat ik deze zeurende krampjes (heb nu ook last van onderrug) bij alle eerdere zwangerschappen nooit heb gehad. Die zijn allemaal misgelopen dus deze keer gaat het gewoon goed!

Morgenochtend ga ik nog een keer testen (kan echt niet langer wachten ben ik bang...), die zal ik dan ook hier neerzetten.

Duimen jullie voor me?

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik duim en ben heel benieuwd.

5. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim duim duim duim!
    Oeh spannend zeg, ben zo benieuwd naar de test van morgenochtend :)

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik leef met je mee en vind het heel spannend!
    Ik blijf ook duimen voor je!

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik zie er echt 2!!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik heb nog nooit een vals positieve kv test gezien dus ik denk posi... morgen idd nog maar eens testen! Heb zelf een week lang iedere dag getest toen ik na 3 jaar eindelijk zwanger was!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vind m ook behoorlijk positief hoor. En zoals al eerder gezegd... ongipijntjes horen ook bij de zwangerschap door het groeien van je baarmoeder. Dat voelt als ongi.

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    k zie hem ook!!!!
    Alvast voorzichtige felicitatie!!
    Ik hoop echt dat hij morgen duidelijker is !!

11. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid,
    Ik zie hem ook heel duidelijk!
    Ben benieuwd morgen! Mischien een cb digi doen?

Xx

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik vind hem ook duidelijk , ben benieuwd naar je volgende testje !!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Denk die is vast vroeg op omdat ze niet kan wachten :) maar niet dus. Ben nieuwschierig

14. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ben idd vroeg opgestaan maar balend weer naar bed gegaan...

Vanochtend opnieuw getest en weer een licht streepje, volgens mij zelfs iets donkerder dan gisteren. Maar ook bloedverlies :( En ik denk te veel om nog positief te blijven.

Dit voelt niet goed, bleh! Ga zo het ziekenhuis bellen hoe nu verder, zou bij een nieuwe cyclus eigenlijk weer beginnen met IVF. Weet alleen niet of dat nu kan.

groetjes van een verdrietig Vlijtigliesje,,,

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    O balen zeg. Mag je eventueel geen bloedprikken om het hcg te meten in je bloed? Hoop voor je op een wondertje en zou inderdaad even met de hun overleggen wat je nu moet doen. Ook omdat je zegt dat de test toch donkerder is geworden. Het is sk
    Allemaal zo dubbel. Sterkte Er zijn meer vrouwen die bloed hebben verloren met een goede maar ook slechte afloop.

16. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik zie ook een streepje hoor!
    En bloedverlies wil niet meteen het einde betekenen.
    Ik had bij mijn jongste ook bloedverlies,was echt ongesteld zelfs maar omdat ik me zo anders voelde en misselijk en toch eetbuien had ik een test gedaan en was hartstikke zwanger!
    Kreeg al snel een inwendige echo om er zeker van te zijn en daar zat een klein ukkie,nog heeeel klein hoor haha.
    Inmiddels is dat kleine ukkie nu een dreumes van 19 maanden!
    Ik duim voor je en probeer de digitale test eens,die kan je zekerheid geven!
    Succes!!!

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè meid. Wat balen, ik kan me voorstellen dat je het niet meer ziet zitten en terug je bent in bent gekropen, maar zoals bovenstaande zp-ers al schrijven hoeft het nog niet te betekenen dat het afgelopen is. Heb je veel bloedverlies gehad? Wat zeiden ze in het zh?

18. NinaD

NinaD Niet meer actief

Het is echt balen dat je bloedverlies hebt, maar hoeft helemaal niet slecht te zijn. 20-30% van alle vrouwen krijgt bloedverlies bij ongeveer 4 wkn en 8 wkn zwanger zonder dat het verder gevolgen heeft. Ik blijf duimen voor je!

19. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, voor jullie opbeurende berichten :)

Maar ik heb zelf het gevoel dat het niet goed gaat, heb het helaas al een paar keer te veel meegemaakt. Hoewel het bloedverlies nog meevalt.

Heb net het ziekenhuis gebeld en ik moet maandag nog een keer een test doen en weer terug bellen. Deze ronde sowieso geen IVF.

De test van vanochtend is nu opgedroogd maar volgens mij is ie toch niet anders dan gisteren, in ieder geval niet donkerder. Zal em wel effe bijvoegen, de bovenste is van vandaag.

Ik kan dus alleen maar afwachten nu en die 1% hoop maar een kans geven...

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Als je even vlug kijkt is de onderste iets donkerder. En dat terwijl de achtergrond ook donkerder is ( niet spierwit) wat een onzekerheid bahbah. Hoop dat het bloeden stopt en de test maandag knalt .

Deel Deze Pagina