Wat zien jullie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlijtigliesje, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Wat een onzekerheid en toch altijd die hoop. Waardeloos.
    Maar ook ik zie toch wel dat de onderste wat donkerder is en ga hard meeduimen dathet bloedverlies stopt en je maandag een dikke knaltest hebt. Knap trouwens als je dat zolang gaat volhouden, ik heb echt een hele winkel aan testen versleten toen we voor ons meisje gingen. Succes!

2. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar de bovenste is van vandaag dus dan is het gek als de onderste donkerder is...
    Ik duim voor een wonder!!

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik hoop op een wonder, maar bij 3 dagen na NOD zou hij al wel donkerder zijn denk ik...
    Ik zie aan je onderschrift dat je al een hoop ellende hebt meegemaakt..sterkte!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Inderdaad. Maar kan ook konen door de achtergrond zoals ik eerder zij. Bij z,n licht verschil kun je er toch niet veel van zeggen. Hcg verdubbeld om de dag dus morgen zou hij echt donkerder moeten zijn dan gisteren.

5. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh zo bedoel je, had ik even niet begrepen. Ik hoop toch op een knaltest maandag!

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik hoop ook dat je maandag een knaller hebt, bah wat een onzekerheid.

7. Alita

Alita Niet meer actief

je test hoeft na een dag niet perse donkerder te zijn natuurlijk...

Dus wie weet...maar als jij zelf al sterk het gevoel hebt dat het foutgaat......:(
    Bloedverlies hoeft niet perse fout te zijn.....ik hoop voor je dat het gewoon goedgaat meid:)

8. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik sluit me volledig bij mijn voorgangsters aan.
    Op beide testen zie ik een duidelijke streep en bloedverlies hoeft inderdaad niet altijd het einde te betekenen (zie mijn banner ;))
    Succes en sterkte de komende dagen.

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    heel veel succes maandag !
    hopelijk luid je het jaar mooi in :)
    ga in ieder geval voor je duimen

10. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt dat de bloeding niet door zet en je maandag gewoon een dikke knaltest in handen hebt!!

11. tulip

tulip Niet meer actief

he wat balen allemaal die onzekerheid. Maar ik denk dat je het moeilijk zo kunt zien welke donkerder is.

12. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief allemaal :) Tot nu toe is alles nog hetzelfde als vanmorgen, even morgen afwachten hoe het gaat met de bloeding. En ik weet nu al dat ik niet tot maandag kan wachten, dus morgen weer testen ;)

13. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Succes met testen morgen! Ik hoop dat je een mooie test in handen zult hebben.
    Vaak weet je zelf, diep in je hart, echt wat je voelt. Bij mijn 2 mk wist ik al dat het fout ging. Snap je een beetje wat ik bedoel? Luister naar je gevoel! En volgens mij is daar nog een sprankje hoop omdat je morgen weer wil testen?
    Het is je gegund meid. Hoop op een super mooie test morgen zodat je op een geweldige manier het nieuwe jaar in kunt gaan met een prachtig klein prachtig wondertje in je buik!

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    succes maandag!! verlies je nog steeds bloed??

15. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Nog niet zo veel als een normale menstruatie maar ik verlies nog steeds bloed.

16. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet precies wat je bedoelt. Ik weet alleen even niet of het nog een sprankje hoop is of dat ik gewoon bewijs wil zien (dmv een lichtere test) dat het over is. Snap je? Morgen weet ik meer...
    Bedankt iig voor je lieve woorden!!

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Succes vandaag met testen! :)
    Ik hoop dat het vandaag duidelijk word voor je.
    Duimen, duimen en duimen......

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    en meid, heb je al getest?

19. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bloeding is inmiddels een volwaardige menstruatie helaas :( maar toch voor de nieuwsgierigheid weer getest vanochtend. Wat vinden jullie? Pfff, ik weet het niet meer hoor...

20. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tsja je testjes gaan net als bij mijn mk, worden niet echt veel donkerder, en dat icm bloedverlies, ik heb niet veel hoop voor je helaas.
    Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina