Wat een onzekerheid en toch altijd die hoop. Waardeloos. Maar ook ik zie toch wel dat de onderste wat donkerder is en ga hard meeduimen dathet bloedverlies stopt en je maandag een dikke knaltest hebt. Knap trouwens als je dat zolang gaat volhouden, ik heb echt een hele winkel aan testen versleten toen we voor ons meisje gingen. Succes!
Maar de bovenste is van vandaag dus dan is het gek als de onderste donkerder is... Ik duim voor een wonder!!
Ik hoop op een wonder, maar bij 3 dagen na NOD zou hij al wel donkerder zijn denk ik... Ik zie aan je onderschrift dat je al een hoop ellende hebt meegemaakt..sterkte!
Inderdaad. Maar kan ook konen door de achtergrond zoals ik eerder zij. Bij z,n licht verschil kun je er toch niet veel van zeggen. Hcg verdubbeld om de dag dus morgen zou hij echt donkerder moeten zijn dan gisteren.
je test hoeft na een dag niet perse donkerder te zijn natuurlijk... Dus wie weet...maar als jij zelf al sterk het gevoel hebt dat het foutgaat...... Bloedverlies hoeft niet perse fout te zijn.....ik hoop voor je dat het gewoon goedgaat meid
Ik sluit me volledig bij mijn voorgangsters aan. Op beide testen zie ik een duidelijke streep en bloedverlies hoeft inderdaad niet altijd het einde te betekenen (zie mijn banner ) Succes en sterkte de komende dagen.
he wat balen allemaal die onzekerheid. Maar ik denk dat je het moeilijk zo kunt zien welke donkerder is.
Jullie zijn lief allemaal Tot nu toe is alles nog hetzelfde als vanmorgen, even morgen afwachten hoe het gaat met de bloeding. En ik weet nu al dat ik niet tot maandag kan wachten, dus morgen weer testen
Succes met testen morgen! Ik hoop dat je een mooie test in handen zult hebben. Vaak weet je zelf, diep in je hart, echt wat je voelt. Bij mijn 2 mk wist ik al dat het fout ging. Snap je een beetje wat ik bedoel? Luister naar je gevoel! En volgens mij is daar nog een sprankje hoop omdat je morgen weer wil testen? Het is je gegund meid. Hoop op een super mooie test morgen zodat je op een geweldige manier het nieuwe jaar in kunt gaan met een prachtig klein prachtig wondertje in je buik!
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik weet alleen even niet of het nog een sprankje hoop is of dat ik gewoon bewijs wil zien (dmv een lichtere test) dat het over is. Snap je? Morgen weet ik meer... Bedankt iig voor je lieve woorden!!
Succes vandaag met testen! Ik hoop dat het vandaag duidelijk word voor je. Duimen, duimen en duimen......
Bloeding is inmiddels een volwaardige menstruatie helaas maar toch voor de nieuwsgierigheid weer getest vanochtend. Wat vinden jullie? Pfff, ik weet het niet meer hoor...
Tsja je testjes gaan net als bij mijn mk, worden niet echt veel donkerder, en dat icm bloedverlies, ik heb niet veel hoop voor je helaas. Sterkte ermee!