Wat zien jullie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlijtigliesje, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bah meid, wat balen zeg. Ik denk wel dat het testje van vandaag iets donkerder is, maar dat kan ook zo lijken doordat de andere 2 al opgedroogd zijn. Ik blijf heel hard voor jullie duimen, maar stiekem zie ik het niet zo heel positief in als ik eerlijk moet zijn.. :(

2. Pinkelotje2011

27 dec 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, wat verwarrend! Die laatste test heeft toch echt de duidelijkste streep, maar ja, hoe kun je daar nou blij mee zijn als je zo flink bloedt?! :( Die onzekerheid is echt killing :x!!!

Als ik jou was zou ik me proberen niet gek te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en even niet meer testen. Als je zo hevig bloedt is dat helaas toch meestal n teken dat t niet goed is, en is er waarschijnlijk sprake van een vroege miskraam :( Niet wat je wilt horen natuurlijk, maar soms moet je realistisch blijven. Aan de andere kant: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Take care meid!

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ellende meid, ik heb dit ook gehad met mijn mk helaas.
    de streepjes stonden er wel maar werden steeds lichter :(

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou ik vind de test van gisteren wel duidelijker dan de eerste hij is wat breder. En de test van vandaag is weer duidelijker dus er is wel stijging.
    Bij mijn miskraam vorig jaar. Had ik 16 februarie een posi test en die middag begon het bloeden en de volgende ochtend had ik een nega test in mijn handen. Hoeveet vrouwen worden de eerste keer nog ongi meid probeer nog een beetje posi te denken zo lang je test duidelijker word :)

5. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik denk dat ik (net als op advies van het ziekenhuis) maandag nog 1 testje doe en dan is het klaar. Jullie horen me dan wel.

Heb nog wel even een fotootje gemaakt van de test van eergisteren en die van vandaag onder elkaar. Daar zit wel verschil in maar het bloedverlies maakt dat ik eigenlijk geen hoop meer heb. We gaan straks een weekendje weg met vrienden dus dat is gelukkig een mooie afleiding ;)

Fijne jaarwisseling allemaal!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hij is mooi donkerder geworden hoor!! Ik blijf duimen dat het een mooie plakbeeb word hoor :D

7. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja lastig. De test is wel echt donkerder, maar dat is natuurlijk niet echt te rijmen met de bloeding die je hebt. Het komt wel eens voor dat er 2 vruchtjes zitten, waarvan er 1 vanaf komt en de andere blijft zitten. De kans is denk ik heel erg klein, maar zolang de zwangerschapstesten donkerder worden, is er altijd nog een sprankje hoop natuurlijk! Ik hoop het voor je.

Liefs

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    de test is donkerder..

verlies je ook stolsels??

ik heb met mijn vorige zw ook gebloed werd een mk verloor ook flink wat stolsels toen..
    maar mijn moeder en een collega ebben gewoon 3 maanden een ongi gehad terwijl ze zwanger waren (wisten het ook niet dat ze zwanger waren) en dat is goed gegaan..

anders vragen of een ha of vk aar je baarmoedermond kan kijken.. heb ik toen met mn mk ook laten doen en die ha zag dat mn bm mond niet helemaal gesloten was en het bloed idd echt uit de bm kwam.. toen had ik iets meer zekerheid dat het fout zou gaan..

heel veel succes meis ik hoop dat de bloeding gauw op houd en je een mooie plakbeeb hebt

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De test is wel flink donkerder dus dat is tenminste positief. Ik heb net even wat opgezocht. Een bloeding komt voor bij 1 op de 5 vrouwen variërend van oud bruin bloed tot helder rood bloed. Je hebt helaas al wat miskramen gehad dus snap je angst. Zolang je bloeding anders is dAn normaal en het geen klonters of weefsel bevatten kan het ook ergens anders door komen. Ik hoop echt op een plakbaby en dat het bloeden snel mag stoppen. Het is nu echt 50/50

10. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb ook een gewone menstruatie gehad en bleek toch zwanger.
    Ik vind de laatste test ook flink donkerder.
    Sterkte!

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind de laatste test duidelijk donkerder, maar met het bloedverlies zit het voor mn gevoel niet lekker. Maar ik heb er ook allemaal weinig verstand van. Weet niet of bij een miskraam de testjes tijdens het bloedverlies ook nog donkerder worden??

12. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Naar mijn ervaring(helaas) werden te testjes echt niet donkerder. ik had gewoon ineens een hagelwitte test

13. babydreams1980

11 mrt 2011
    46
    0
    0
    verpleeghuiszorg
    hardenberg
    wat ik zie?????????????????? een POSITIEVE test Hoera!! van harte gefeliciteerd.

14. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

He, wat vind ik dit naar te lezen zeg... :(

Ik hoop dat je net als Lotte1 ook toch gewoon wel zwanger blijft. Ik ga iig keihard duimen.

Knuf!

15. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie idd ook dat de test donkerder wordt....tja je weet het nu gewoon niet...bloedverlies is niet positief maar er zijn idd meer vrouwen die dit hadden en gewoon zwanger waren...

Geniet toch maar van je weekend als dat gaat en ik duim gewoon voor je!

16. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je? Misschien toch wel een idee om even de huisarts te bellen ofzo. Ik hoop heel erg voor je dat het gewoon goed is.

17. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Ik heb minder goed nieuws. Bij mijn tweede mk heb ik in totaal 14 dagen gebloed. De eerste week werden mijn testen donkerder, ondanks mijn bloedverlies. Zelfs bij bloedprikken was mijn hcg verdubbeld na 2 dagen. Toch zat het voor mijn gevoel niet goed. Al blijf je hoop houden zolang je testen donkerder worden. Na een dag of 10 werd de bloeding heviger en ook toen pas werden mijn testen lichter. Ziekenhuis had ook weer bloed afgenomen en toen was idd mijn hcg pas gedaald. Gyn legde mij uit dat wanneer het vruchtje nog niet geheel is afgestoten, je lichaam hcg blijft aanmaken. Het is heel erg verwarrend allemaal en vreselijk onzeker. Bij mij was het dus geen goed teken; donker wordende testen en bloedverlies.
    Ik denk, sorry, dat je van het negatieve uit moet gaan. Hoop dat je idd een beetje afleiding kunt vinden dit weekend.
    Mocht je test maandag nog steeds donker zijn of donkerder, dan zal ik als ik jou was vragen om bloed te prikken en vervolgens nog 2x.
    Heel veel sterkte!

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hoe is het nu?

19. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, daar ben ik weer. Was een lang weekend weg dus even niet online geweest. Heb het gelukkig erg gezellig gehad en niet te veel nagedacht over het 'testjes mysterie'.

Ben het hele weekend goed ongesteld geweest en heb de 31ste en vandaag weer een test gedaan. Geen verandering in de testjes volgens mij...

Vandaag moest ik het ziekenhuis bellen maar daar kunnen ze er ook niet veel over zeggen. Moet over 3 dagen weer testen en dan weer terugbellen. Ben dus nog net zo ver als vorige week :(

Dat het niet goed zit, weet ik nu eigenlijk wel zeker. Ik hoop alleen dat 'het' vanzelf weggaat en ik niet weer voor een curettage naar het ziekenhuis kan...

20. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina