Nou..... ook mijn kinderen waren juist klein....mega buik alle keren, 1e kindje was 2255 gram en 44 cm met 36 weken geboren. 2e was 360 gram en 26 cm met 27 weken geboren. 3e was het groots... 2640 gram en 48 cm met 37+5 geboren en de 4e was maar 2285 gram en 45 cm en ook met 37+5 geboren.
wowie das wel erg klein en ook erg uhm kritisch. en dan toch zo een dikke buik.. je ziet dus duidelijk dat het niets zegt de grootte van de buik..
@ melanie die heb ik al gehad.. maar ook daar alleen gefocused op het hoofdje in mijn bekken en een hoop gelach over dat het er misschien 2 zijn werd niet naar gekeken. Ik denk dat ik het allemaal maar laat en het bij de bevalling wel merk, en dan is het straks wellicht: I TOLD YOU SO!
Ik zou er dan echt wel opstaan!!! Je betaald er toch ook voor. Vind het een beetje raar dat ze jullie niet serieus vinden! Hopenlijk zit je straks niet met bedje te weinig. Hahaha
Ze lachen het weg! ik zeg dan weleens tussen neus en lippen door van dat ik nog steeds dat gevoel heb, en dan praten ze der over heen heel irritant. zo van jij geloofd het toch niet totdat de bevalling is geweest en je buik leeg is... je zou denken van ja dat is het en soms denk ik dat zelf ook wel dat ik het toch niet kan laten rusten al zeggen ze 100% zeker 1. Ze mogen dat zeggen tegen me maar dan mogen ze met bewijs komen en dat heb ik ook gevraagd en dan komen ze ermee aan zetten en gaan ze meten om het te bewijzen en dan kloppen de metingen niet en dan zeggen ze niks meer en dan vraag je hoe kan dat dan ja nee uh nee ja nee ja hey kijk een neusje!
Dat je op 2 plaatsen het hartje hoort op dit termijn is heel normaal. Ik hoorde het soms op 3 plaatsen. En dat was dus ook waar de navelstreng lag. Ook kunnen ze idd door heel je buik kijken met dat echo ding.