Zwaaien naar de Camera! :)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Arian, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Vandaag ben ik 10.3 weken zwanger.. Vorige week hadden we een echo met 9.1 week..

Nou lees ik veel, bij andere verhalen, dat het kindje op de echo bij de 9-weken echo druk aan het bewegen was, op het neer aan het "springen", zelfs al zwaaide naar de camera! ;)

Heel leuk natuurlijk, maar ik heb nou 2 echo's gehad, en nog niks zien bewegen hoor! Helemaal niks, wel het hartje gezien, en was goed gegroeid in 2 weken, maar nog niks geen beweging!

Door dit zo te lezen, wordt ik erg onzeker..

Ook bij foto's van 9-weken echo's zie ik dat het al meer een "kindje" is dan bij ons.. Of kan dat ook aan de echo-apparatuur liggen en de manier waarop het kindje ligt?

Hoezo onzeker.. :) Iemand die me uit de onzekerheid kan halen?

Heb pas met 20-weken weer een echo.. Tenminste dat neem ik aan, omdat je maar 2 echo's krijgt toch.. ?

2. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Hay,
    Bij mijn echo met 9 weken kon ik ook niet echt iets zien qua handjes of voetjes. De verloskundige zei dat het kindje eigenwijs was en er niet goed voor wilde gaan liggen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Met 9 weken zijn er bijna nooit handjes en voetjes. wel kan je stompjes zien van de aanleg hiervan. en die bewegingen zijn dan vaak nog stuiptrekjes.
    Volgens mij is het onmogelijk dat een kindje met 9 weken al zwaait.

Ps. Kindjes slapen dan ook nog 22 vd 24 uur per dag ;)

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Haha, ja ik vind het altijd ook zo overdreven, dat ze zeggen, de baby zwaaide zelfs! ;)

Maar het geeft dus niet, dat ik de baby nog niet zien heb bewegen..

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn oudste sprong idd met iedere echo vrolijk rond, mijn jongste was erg rustig en heb ik nauwelijks zien bewegen. Geen zorgen hoor!

6. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Met 9 weken lag ons kleintje ook nog lekker stil en het was ook niet echt duidelijk al een minimensje!
    Nu ben ik bijna 21 weken zwanger en ondertussen wel een heel druk mannetje in mijn buik.
    Niks om je zorgen over te maken dus!

Bekijk bijlage 236521

Deze echo was met 9 weken en een paar dagen. Meer een boontje dan een mensje! ;)

7. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja hier ook nog een stil boontje.. Zag helemaal geen beweging..
    Thnx!

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit ergens gelezen dat als je fruitsap drinkt een uurtje voor je echo, de kleine daar actief van wordt. Geen idee of het daar aan ligt, maar bij mijn twee echo's was de kleine aan het dansen. Je kan het altijd eens proberen? ;)

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier ook stil beebje met de 9wk en 3 dagen echo en 9wk en 4dagen, maar met 10 weken echo vroeg aan de gyn of het normaal was dat hij niet bewoog (want dat herken ik niet van de vorige twee) Wij proberen om hem te laten bewegen en ineens bewoog en zwaaide hij..super cute! Was er wel blij om, want ik werd er echt onzeker van dat hij niet bewoog! De gyn zei dat al het hartje klopt dat alles prima is, maar toch. Ik snap je onzekerheid.

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Bij ons zwaaide hij...haha kan nie helpen..;)

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi ik was ook zo onzeker. Ik had tot week 15 heel veel echos gehad. (daarna nog 3 keer pretecho ivm geslachtsbepaling).

De echos tot aan week 15 lag hij gewoon alleen maar te liggen, af en toe een beetje bewegen, maar minimaal..

Week 17 bij de pretecho alweer, ik was helemaal ongerust en dacht dit is niet goed.

De volgende echos krijg ik alleen maar te horen wat een beweeglijk kindje het toch is.. Hij is idd nu bij de echos aan het bewegen, draaien, schoppen..

Voel m eigenlijk wel hele dagen door.

Dus geen paniek, is gewoon heeeeeeeeel normaal ;)

12. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Dank jullie wel voor de reacties meiden! Ik hou het er maar op, dat de baby lag te slapen haha..

Ik heb een pret-echo aangevraagd, laten we hopen dat we dan al een meer-mensje zien..

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier de 1ste foto met 8 weken en 5 dagen
    en de 2de foto met 12 weken

is neit erg dat je baby stil ligt hoor hoor je wel vaker de ene is drukker dan de andere

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier foto van 13 weken de bovenste en onderste met 14 weken

je ziet dus duidelijk verschillen

ps ik kreeg veel echo's soms om de week soms om 2 weken mja had rede vandaar de verschillen

Deel Deze Pagina