ligging baby 20 weken echo en bevalling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nicoletje, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicoletje

nicoletje Niet meer actief

Hallo,

Ik was benieuwd hoe jullie baby met de 20 weken echo lag.
    En hoe de ligging was met de bevalling.

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Mijn beeb lag toen in complete stuit :)
    Draait echt nog alle kanten op..!

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Overdwars!
    En dat ligt ukje vaak met echo's. Paar weken terug koppie keurig naar beneden, de dag erna weer dwars.
    Maandag weer een echo. Hoop dat uk dan goed ligt,voel wel meer druk op mn blaas,dus hoop van koppie naar beneden!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De ligging met de 20-weken echo wil nog niets zeggen over de ligging bij de bevalling. Ze hebben nog zo ontzettend veel ruimte om te bewegen. Ik heb bij de tweede ontzettend veel echo's gehad en ze lag nooit hetzelfde.... ja vanaf 36 weken oid, toen lag ze in de goeie richting, maar ze daalde pas in 20 minuten voor ze werd geboren

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Mijn eerste heeft altijd ondersteboven gelegen. De tweede was tot best lang een "dwarsligger" maar ging gelukkig ook rond de 30 weken met het koppie naar beneden :)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat zegt zooooo niks!

7. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zegt idd niks hier lag hij tot 35 week in stuit en daarna normaal

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Zegt helemaal niets. Geloof dat ze tijdens de 20 weken echo een keer of 10 van ligging is veranderd.
    Nu 26 weken zwanger en de vlos voelde beeb aan de rechterkant met kontje naar boven. 2 tellen later lag het al dwars....

Met de eerste hetzelfde. Zo lag ze dwars en 10 min later op zn kop enz...

3 weken voor bevalling lag ze in een stuit. Kont omhoog. Week later lag ze goed. Tijdens bevalling lag ze alsnog met koppie verkeerd. Sterrekijker..

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Alleen bij mij zegt het achteraf wat denk ik. Ze ligt hier al 7 weken in stuit of een heel klein beetje dwars. Ik heb erg weinig vruchtwater en ze ligt erg krap. Zelf heb ik er een hard hoofd in dat ze nog gaat draaien aangezien de ruimte steeds beperkter wordt.....

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Beide naar beneden en beide ook zo bij de bevalling.
    Ze zijn beiden ook niet meer gedraaid.
    Bij de jongste zelfs zo dat hij rug rechts lag en zo de resterend 20 weken ook zo lag. (had ruim vruchtwater en een soepele buik dus daar ligt het niet aan)

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

T zegt niets maar de mijne heeft praktisch sinds de 16 weken al braaf goed gelegen. T was blijkbaar zijn voorkeurshouding dus de vk verwachtte ook niet dat t ineens zomaar anders zou zijn. Inmiddels ligt hij al ver in mijn bekken dus hij heeft echt niet meer gedraaid.

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Onze oudste lag dwars, en zo is ze blijven liggen, uiteindelijk met de billen ingedaald.
    Onze (nu nog) jongste lag met zijn hoofd naar beneden, en ondanks dat hij nog 100x gedraaid is, is hij uiteindelijk ook zo ingedaald

Ons draakje lag nu ook steeds dwars, maar ik hoop dat ze tegen de tijd dat het nodig is, goed ligt.

13. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Mijn baby lag goed met de 20 weken echo en lag uiteindelijk in stuit. Met 20 weken is er inderdaad nog niets over te zeggen. Met 36 weken ligt 96% van de baby's goed. Als een kleintje dan nog in stuit ligt is de kans klein dat ze spontaan nog goed gaan liggen.

14. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Mijn dochter lag in stuit met de 20 weken echo en aan het einde nog steeds.Waarschijnlijk voorkeurshouding ofzo....

Deel Deze Pagina