Wat zien jullie??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door knutselmiep, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

RoGiJuLi: als je op haar naam klikt, en dan alle berichten en daar een topic wie oh wie, daar staat haar echo foto.
    Ik was ook al aan het zoeken:D:D

2. knutselmiep

Yes volgende week weten we hopelijk meer, ben dan in mijn 17e week en als het dan nog niet duidelijk is, of die kleine moet niet mee willen werken natuurlijk :D:D
    Vanmorgen gelijk de pretecho gebeld en kan er volgende week vrijdag om 10:45 terecht hoef gelukkig niet de hele dag dan te wachten:D:D

Vriend heeft die dag vrij genomen, wand als we het weten wat het is, gaan we samen shoppen voor de kleine:D:D:D

Ben al aan het aftellen, nu nog 7 dagen:D:D:D

3. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Wat super!!! Leuk hè die voorpret. Wij gaan donderdagavond... Spannend!!!!

4. knutselmiep

Ah spannend moeten we beiden ongeveer nog net zo lang wachten, maar voor we het weten is het zover en dan kunnen we gaan shoppen in het roze of blauw:D:D (alsof er zoveel keus is in kleur, van wat ik tot nu toe heb gezien;)

Hoe ver ben jij eigenlijk? en is dit ook je eerste kindje?
    Ik zal ook eens op die site wat je zei er een foto op plaatsen haha het blijft spannend en zit echt op hete kolen, zit nog steeds te turen op de echo's of ik niet iets kan zien haha ;);)

5. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ik ben 13 weken en 5 dagen! Ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit. Ik heb al 2 jongens dus dit wordt ons derde kindje!!!

6. knutselmiep

oh dus je hebt al ervaring met zwanger zijn:D

2 jongens, dan zou een meisje wel erg leuk zijn nu voor jou toch?.
    Wat voor gevoel heb je zelf dat het zal zijn???

Dit is voor ons de eerste, maar vind het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben, misschien ook omdat we al 11 jaar samen zijn met z'n tweetjes, en we het steeds hebben uitgesteld. daarom wil ik het geslacht ook heel graag weten wand dan kan ik shoppen, misschien dat het dan wat meer door gaat dringen en werkelijk gaat worden ;)

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik dacht op je eerste foto een meisje en op je laatste foto een jongen;)

Lastig he... ik wilde het toen ook zo graag weten en toen we eindelijk de 20 weken echo hadden hield ze haar beentjes steeds gekruist en konden we het nog steeds niet zien;) de keer daarop weer die benen gekruist... ik mocht toen nog een keer komen om te kijken wat het nou was en toen konden we eindelijk zien dat het een meisje was:)

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    (heb net nog even goed gekeken naar je foto's en ik denk nu toch echt dat het een meisje is!);)

9. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ja heb idd al wat ervaring met zwanger zijn, maar het blijft bijzonder! Ik heb zelf echt geen idee wat er in mijn buik zit. Maar ben er wel heel erg nieuwsgierig naar! Meisje zou zeker leuk zijn maar jongen ook!!!

10. knutselmiep

beauty2012:
    Haha mijn gevoel zegt ook het meest een meisje, maar gisteren toch het idee dat het een jongen word, ik weet het totaal niet meer:(:(

De laatste foto dacht ik ook aan een jongen, aan het uitsteekseltje te zien, en dacht al ja maar zo groot zijn die piemeltjes toch niet en toen dacht ik dat is de navelstreng denk ik :D:D en daarnaast zit het beentje er net voor.. en de eerste foto dacht ik als dat het nubje (al begrijp en zie ik er niets van):cool: is dan wijst die iets omhoog..haha ik ben de echo's totaal aan het ontleden bij elk dingetje dat ik zie..

en waaraan denk je dat eigenlijk te zien dan dat het een meisje zou zijn?
    haha het word een lange week wachten zo tot de pretec:D:Dho

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Uhm meiden... alleen de bovenste echo is vsn het juiste termijn voor de nub bepaling. Daar was ts namelijk 12 weken.
    De 2e foto is te vroeg (11 weken) en overigens een vooraanzicht en dus niet geschikt als nub foto en de 3e is ze 14 weken en dus te laat voor de nub.

Alleen op de allereerste foto kijken voor de nub ;)

12. knutselmiep

Suze hoe was het bij jou gegaan donderdagavond, weet je al meer?

Hier vandaag eindelijk de echo gehad en WE WETEN HET NOG NIET;)

De baby wou niet echt meewerken ten eerste lag de baby ontzettend laag en erg diep daarnaast lag die ook in een stuit, en als dat nog niet genoeg was lag de navelstreng ook nog eens tussen de beentjes.
    De echoscopiste rommelen, ik op mijn zij en een keer de benen optrekken, ging de baby nog dieper naar beneden toe liggen:D:D
    Dan maar weer even de wachtkamer in en ging ze de volgende helpen en dan weer een keer proberen te kijken maar helaas niets te zien..
    Al met al een kleine dondersteen:D:D

Gelukkig mogen we volgende weer weerkomen en hoop dat er dan wel iets te zien is;) en we hebben tig foto's meegekregen en alles was goed met de baby en dat was ook natuurlijk al fijn genoeg om te zien..

13. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    O nee Knutselmiep!!! Jeetje nog niks weten!! Balen hoor. Eigenwijs kindje nu al!
    Wij krijgen een meisje, 90% zeker!
    Wanneer ga je weer???

14. knutselmiep

ahhhh gefeliciteerd een Meisje!!, super mooiiii!!!! is leuk na al 2 jongens te hebben :D
    Had je er stiekem op gehoopt, of had het je niets uitgemaakt?

Ja ik zei vanmorgen al meteen, net zo eigenwijs al mamma:D:D
    Als het goed is dan kan ik donderdag pas weer terecht, maar moet eerst maandag ochtend eerst bellen voor een afspraak. omdat ik die week erop al de 20 weken echo heb, wou ze het nog even voor die tijd doen, en nu maar hopen dat het wel lukt:D:D

Deel Deze Pagina