Hallo Dames Hoeveel dagen voor of na je nod teste je positief? Ik zit zelf op cd 22 dus heb nog even tegaan. XXX KIDS0912
beide keren zo'n 3 á 4 dagen voor NOD al heel licht positief. Maar ja, dat had ik ook enkele andere keren en dan werd de test rond of na NOD weer lichter en was het alsnog een vroege miskraam.. is dus wel 'riskant' om zo vroeg te testen omdat je dan voor niks al blij wordt succes!
Ja dat is waar, je kan dus toch beter op de dag van je nod testen ? Ik hoor ook dat al die gevoelige zwangerschap testen niet goed werken... of ze werken wel maar worden als nog ongesteld
4 dagen voor nod ik heb nog 2 te gaan voor nod nu de testen lopen wel op, ik heb ook gelijk een CB gedaan die zwanger aangaf.
8 dpo! in de middag. Wel heeel licht hoor maar goed te zien en na het plaatsen hier werd ik al door verschillende dames gefeliciteerd Mijn duimen draaien!!
Ik had zelf al een test gedaan, maar niks te zien... is ook nog te vroeg helaas hihi hopelijk vliegen de volgende dagen voorbij
Even denken, bij mijn zoontje iets van 4 dagen voor nod,10 dpo. Bij de laatste mk 3 dagen na nod. Bij deze zwangerschap ook 4 dagen voor nod, 10 dpo. Van de andere mken weet ik het niet meer
hoi meiden, ik had vandaag een test gedaan (ochtendurine) maar had de test verkeerd gebruikt (er over heen geplast maar moest dippen) ik zag dat de controle streep heeeeeel licht was dus ik dacht die is vast niet goed gegaan en had hem weggegooit... 3 uur later gooide ik iets weg in de prullebak en zie tot mijn grote verbazing een dikke controlestreep staan en een 2e streep (heel duidelijk) ik dus in de middag een test gedaan, en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht tuurstreepje maar dan moet je echt wel erg goed kijken.... ik kan in principe pas over 6 dagen testen.. wat denken jullie?
Vandaag (4 dagen voor NOD) positief getest met cb digital. ZWANGER 1-2 WEKEN!!!! Kan het nog moeilijk geloven maar het bewijst dat ik niet gek ben! Voelde vanalles!
wauuuuuuuw gefeliciteerd!!!! ik had een positieve test maar weet niet zeker of dat wel klopt, zie mijn verhaal hier boven ik ga morgenochtend overnieuw testen