2e streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloempje22, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik heb normaal altijd een cyclus van ongeveer 30 dagen. Nu heb ik veel later mee eisprong gehad en zit ik vandaag pas op 10 dpo. Nu dacht ik eerst dat ik overtijd was en was ik gaan testen. De test van dinsdag was negatief. De test van gisteren lijkt er een heeeeel licht iets op te staan. En de test van vanmorgen was ook negatief dacht ik. Heb was Nog donker buiten en zag het binnen niet zo goed. Nu ben ik gaan werken en kwam ik terug en pakte ik de test en zag ik een heel licht 2e streepje. Volgens mij even dik als de andere streep en is ook iets blauw net als de andere. Alleen kan ik geen foto maken met de camera. Wel op me telefoon.maar Ik krijg via me telefoon de foto hier niet op. Weet iemand hoe dat moet? Dan kunnen jullie ook meekijken:) ik heb een samsung s3

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Onderaan staat snel reageren en daarnaast meer opties klik op meer opties dan staat bovenaan waar je ook je lettertype kan veranderen een paperclip daar druk je op en dan foto toevoegen je komt dan op een nieuw scherm en je kiest een bestand dan druk je op uploaden en daarna scherm sluiten dan type je wat in het tekstvak bijv : dit is de foto en druk je op reageren

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Klik op de knop plaats reactie hieronder.
    Dan staat er in beeld bovenaan een paperclip klik je op
    Dan bestand uploaden dan krijg je scherm en kun je je eigen gallerij openen en xe foto selecteren.
    Dan klik je op foto uploaden als dat klaar is venster sluiten onder in dat vak.
    En dan plaats reactie

Ben benieuwd hihi

4. paula1984

Haha sunshine jij ook hier

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke bedankt voor jullie reacties:) via me telefoon wil het niet lukken maar het lukt wel in me foto album. Ik weet niet of jullie het zo kunnen zien? Een is normaal en de andere in negatief:) ben benieuwd

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha wou net zeggen 2x hulp kan het niet meer mis gaan

7. paula1984

Ik zie het streepje niet sorry. Mss een een kruitvat 2 voor 5 proberen die zijn erg gevoelig

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik zie m!! Ik zou zeggen als je een Etos in de buurt hebt haal testpoint 2v5 zelfde id als de kv alleen die zijn duidelijker zoals kv eerst altijd was en anders naar kv 2v5 halen!

9. nono

nono Niet meer actief

+1 :)

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke wat fijn dat je hem ook ziet. Ik dacht eerst dat het aan mij lag haha ja ik heb nog een test in huis van de kruidvat 2v5 en nog een clearblue plus mischien dat ik door zaterdag doe als ik tot zaterdag kan wachten haha maar zie je hem ook op de normale foto? Omdat ik de streep eigenlijk pas zag vanmiddag omdat het vanmorgen zo donker was

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ik zou gewoon de kv nu doen en de cb tot zaterdag bewaren hoor
    Ja ik zie m
    Op beide

12. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke dan doe ik straks nog eentje van kruidvat want ik ben een half uurtje geleden naar de wc geweest:D maar het is geen ingroger zo te zien? Volgens mij is de streep even dik als de andere

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heb m even scherper voor je gemaakt

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ben benieuwt naar je volgende

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zie geen streepje....misschien straks!

16. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    dankjewel:) nu zie ik hem ook beter. Dit was en test van de huisarts vanaf 25 hcg stond op de verpakking. Maar ik zag dat testpoint al vanaf 12 hcg is klopt dat? Anders ga ik Zometeen toch even op de fiets naar etos haha

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Testpoint de vroege zijn vanaf 12 maar toch zou ik de 2v5 halen die geven hele donkere paarse strepen waardoor je een kleinbeetje verkleuring ook al ziet kv heb ik nooit een knaltest gehad testpoint wel
    Ik zal even in een oude test van mij druppelen zodat je kan zien wt de kleur ong van testpoint is hij loopt nog door hoor

18. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke die is wel duidelijk zeg:) Oke Ik ga zo even naar de etos om er een te halen want ik heb vaker gehoord dat de testen van de kruidvat niet zo heel duidelijk meer zijn de laatste tijd

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Maare 1 ding snap ik niet eergisteren dacht je overtijd te zijn terwijl je tempt, en ik neem niet aan dat die 10dagen na ei je temp nog verzet na 8 dagen?

20. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ja normaal ben ik altijd regelmatig met een cyclus van ongeveer 30 dagen. Ik zag aan me temperatuur dat ik vorige week maandag me eisprong pas heb gehad. Normaal heb ik me eisprong op dag 17. Maar die week ervoor had ik wel een positieve ovulatietest. Dus ik snapte het zelf niet meer helemaal, ik had eigenlijk zondag ongesteld moeten worden met mij cyclus maar me ei is wel later geweest. :)

Deel Deze Pagina