Vandaag mijn aller eerste zwangerschapstest gedaan. Het streepje is nog licht, maar ik zie toch echt een streepje. Wat zien jullie? Vorige week drie dagen een heel klein beetje bloed gehad (ik vermoed innestelingsbloeding). Daarna 4 dagen niets. En vandaag hoor ik ongesteld te worden, maar er is niets. Ik voel me ook niet of ik ongesteld moet worden. Normaal zou ik al twee dagen licht bloedverlies hebben, maar dat heb ik ook niet. Ow ja, het is een test van de Etos.
Ik zie ook duidelijk een streep Ik zou vanmiddag voor je eigen gevoel nog een test doen van clear blue. Dus ehhh voorzichting gefeliciteerd
Ik zie een streep en vrij duidelijk hoor. Gefeliciteerd! Leuk je allereerste test ooit gelijk positief
En dit is een foto van de etos test en een test van de action. Ga vanmiddag de clear blue nog halen en doen. Ik vind het echt super spannend! We zijn vanaf januari bezig en ik was er de eerste maanden echt te veel mee bezig. Gelukkig heb ik dit de laatste maand een beetje los kunnen laten. En zie het (voorzichtige) resultaat.......
Ziet er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd!! Wel de clear blue ook ff showen hier he! We zijn natuurlijk erg benieuwd wat voor knaller dat is! 😁
Ziet er goed goed...gefeliciteerd..!!! Ik zou de CB misschien morgen doen...hoorde dat als je testen licht zijn de CB nog wel eens vals negatief geeft....En je wil natuurlijk die mooie knaller..