He meiden, Morgen heb ik dan eindelijk onze 1e echo! Als je geen medisch verleden heb dan doen ze het bij onze praktijk altijd zo laat... Gelukkig heb ik nog geen enkele keer bloedverlies gehad of hele erge pijn maargoed dat zeg niks toch? Ben een beetje bang dat het toch nog mis is of dat het hartje gewoon nooit heeft geklopt...!? Of zou je lichaam dan het vruchtje al afstoten? Ohh ben best wel zenuwachtig...ons 1e kindje, onze 1e echo! Duimen jullie voor mij dat alles goed is!? Ik laat morgenavond weten hoe het is gegaan x
Ik kan me je zorgen voorstellen, maar maak je niet zo druk. Ik heb dat nu nog steeds elke keer als ik naar de verloskundige moet is mijn eerste gedachte klopt het hartje wel. Hoop in iedergeval dat alles in orde zal zijn en geniet vooral want het is iets heel bijzonders!
spannend veel succes morgen! het kan idd zo zijn dat je lichaam een mk niet afstoot (dit heb ik gehad) maar het gaat vaker goed dan fout! positief blijven
Hee meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden! Het hartje klopte krachtig en de baby bewoog er veel! Alles zag er tip top uit! Ohh ben zo opgelucht! Ben 1 dag voorruit gezet! Wat was het bijzonder zeg!
Mooi nieuws!!! Geniet nu lekker van je zwangerschap, nog even geduld hebben voor je het geslacht weet en dan is het shopping time!!!
Wat een super fijn nieuws! Voordeel is wel dat je nu al bijna aan de 12 weken zit, en dus de meest onzekere termijn erop hebt zitten. Geniet ervan!