Jeetje Mel wat een verhaal zeg. Ik hoop echt voor je dat je goed nieuws krijgt maandag. Ik zou inderdaad ook vragen of je misschien niet eerder kan komen. Heel veel succes en sterkte!
Het bloeden was heel de nacht weg, maar vanmorgen in alle hevigheid terug gekomen.. ik verlies onwijs veel roodslijm, en wat stolsels, dus ik geloof niet meer in een wonder ..
Vandaag in het ziekenhuis te horen gekregen dat mijn baarmoeder idd leeg is en ik niet zwanger meer ben! Volgende week woensdag staat er een kijk operatie gepland, hopelijk komt daar iets uit, zodat ik na 6 jaar tijd eindelijk weet waar mijn miskramen vandaan komen! Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichten! Xx
pfoe zeg. Ene kant fijn dat je lichaam het zelf goed opgelost heeft, maar elke keer miskramen is verschrikkelijk. Spannende tijd dus. Aan de ene kant hoop je dat er iets uit komt zodat je er iets aan kunt doen en aan de andere kant hoop je natuurlijk dat alles goed is. Heel veel sterkte komende periode!
Jeetje zeg! Wat een ontzettende domper!! En das netjes gezegt.. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!! Ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en t dan een mooie plakkert is! Succes met t onderzoek! Hopelijk vinden ze iets waar makkelijk wat aan gedaan kan worden zodat jullie ook snel een ukkie hebben!
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.. Het gaat weer goed met me, ik baalde enorm van mijn miskraam, maar ben nu enorm blij dat ze eindelijk verder gaan kijken na 6 jaar! Hopelijk komt daar iets uit!! X
Waarom hebben ze nooit eerder verder gekeken mel?? Omdat je wel zwanger wordt ofzo?? Vind t echt gek dat ze jullie zo lang door hebben laten lopen!