Hahaha, ooohhhhh het is zo moeilijk te bevatten, mijn geduld is echt op de proef gesteld de laatste dagen, daarom ben ik ook blij met mijn bloedtest as maandag! Ik ben nog nooit zo hyper geweest als nu 😅😅
haha ik snap t! ik ga heel duimen dat er een mooie uitslag komt! krijg je de uitslag ook meteen maandag of duurt dat ffies?
Mag toch hopen dat ik in de ochtend ga prikken en in de middag de uitslag heb.. Geduld hebben is een schone zaak, maar dat heb ik al zoooooo vreselijk lang , dat t nu wel eens goed mag gaan 💃
Vandaag een cb er tegenaan gegooid en op deze staat niet zwanger Tegelijkertijd een kv gedaan en daar gewoon een streep, maar lichter als die van gisteren..😠 Wordt er zo onzeker van 😢
Welke cb digi heb je gedaan? Met of zonder indicator?? De streep is duidelijk opgelopen tov eergisteren hoor! Dat is hoopvol
Ik vind m ook donkerder hoor! Misschien nog net te weinig hcg voor de digital. Had met indicator of zonder? Die zonder is minder gevoelig iig. Ik heb nog goede hoop voor je hoor!
We hadden met indicator.. Maar soms zie ik dames waarvan de streep lichter is en toch positief testen met de cb digi... Maakt me zo onzeker na 6 jaar 😕
Hey! Wat jammer dat cb niet zwanger gaf! Maar ik lees idd ook overal dat die behoorlikk wat hcg nodig heeft. En ik vind je streepje ook mooi! Nog heel ffies volhouden! Morgen boed prikken en dan heb je hopelijk snel antwoord!!
Jeetje wat een spanning.. Ff meegelezen. vind ze ook wel mooi oplopen hoor!! Ben heeeul erg benieuwd of t nu een meerling zal zijn hihi je maakt t dubbel spannend jij
Spannend ! Miss heb je iets aan mijn rijtje, bij mij liepen ze toch ook niet zo rete snel op. Ik testte vanaf 6 dgn voor nod licht positief. Je bent gewoon zwanger ! Nu nog mooi blijven plakken !!
Bloedtest in het ziekenhuis was positief, mijn hcg was 79..of dit goed is geen idee, maar dat ik zwanger ben ik zeker..volgende week maandag heb ik een afspraak met mijn gyneacoloog en die maakt dan gelijk een echo om te kijken of er al een vruchtzakje te zien is, of misschien 2 .. Lieve dames bedankt voor de lieve woorden en het mee kijken! Voor nu ga ik maar genieten denk ik xxx