Geweldig!! Gefeliciteerd!! 79 is zwanger idd, het gaat er bij hcg vooral om hoe het oploopt, elke zwangere heeft in het begin een ander hcg dus daar kun je niks uit opmaken.
Gefeliciteerd meid! Wat fijn zeg!! Na al die jaren,kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk voor je voelt! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt.laat je nog even weten hoe je echo was volgende week?
jeeej! Gefeliciteerd. Op naar volgende week een duidelijke oploop en een mooi vruchtzakje op de juiste plaats
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!! Maandag laat ik zeker weten hoe de echo was 😍 fijne avond iedereen xx
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! Ben alweer onzeker even jullie hulp nodig, heb heel de tijd wat krampjes, soort menstruatiekramp, het is al zovaak mis gegaan.. Komt dit bekend voor bij een van jullie?
Ja komt me heel bekend voor. Vooral toen mn zwangerschap juist wel goed ging. Bij mijn miskramen had ik geen buikpijn... Maar ik snap je onzekerheid.. Had je nog getest?
Nou hopen op een hele goede zwangerschap dan 😍... jaaa ik ben ook zo benieuwd, maar ik moet nog wachten tot maandag 😯
Jaaaa!! Gefeliciteerd!!! Wat fantastisch zeg!! Idd lekker van genieten zoals je zei! Ben benieuwd naar je echo want de kans op twee is toch wel redeljk groot volgens mij toch? enuh die krampen heb ik ook! Heel irritant en maakt mij zelfs af en toe ook wat onzeker maar t hoort erbij! Had t bij mn zoon ook.
Wilde net schrijven, met een hcg van 79 moet cb nu wel positief zijn. Van harte meid, wat een wonder. Steken; krampen; pijn in onderrug; alles wat op een naderende menstruatie duidt hoort erbij: alleen is het allemaal ietwat lichter qua gevoel. O ja; veel natte en waterige afscheiding of dikke afscheiding, hoort ook. Hield hier echt aan tot week 10 en toen nam het af. Is ook de enorm snelle groei van de BM.