Sterkte meis maar ik zeg altijd bloed zegt niet alles ( zie mijn onderschrift maar ) Maar in combinatie met lichter wordende testen klinkt het niet goed . Heel veel sterkte de aanomende tijd
Ergens hoop ik ook nog dat t goed komt, maar soms zegt je gevoel dat er iets niet klopt.. Testen hadden nu echt al wel moet knallen en dat doen ze niet..
Onee bloed je nog of is het al gestopt. Wat een baal nieuws zeg sterkte. Ik hoop nog het allerbeste voor je.
Nee het bloeden is gestopt, het was vanmorgen dat wc papiertje met bloed, daarna geen bloed meer gezien..wel wat krampjes en steekjes..
Oh nee dat meen je niet!! Maar t is gestopt?? kan je dan niet vragen of je morgen al een echo kan krijgen?? Op deze manier wachten tot maandag is niet te doen zeg!! Ooohhh ik hoop zoo dat t een adertje ofzo was!!! Zo gemeen dit van moeder natuur!! Sterkte! En een dikke knuffel!!
Hallo ik weet niet of het u helpt maar een familie lid bloed soms ook beetje metafvegen En alles is goed met de kleine Kan je morgen niet bellen of je eerder echo mag