Ik kon me niet inhouden en toch een test gedaan..... zie foto. Als ik mijn voorgeschiedenis niet zo weten zou ik zeggen: zwanger! 25 nov curretage gehad, afgelopen weken geen eisprong gevoeld (normaal altijd)of dikker slijm gespot. Heb goed de afgelopen weken op mijn afscheiding gelet gezien die curretage. 3 weken geleden gescheurd condoom, verder altijd save gedaan. Sinds goede week zwangerschapssymptomen, die had ik in mijn zwangerschap dus niet, zoals zeer gevoelige borsten, puistjes, liespijn, misselijkheid, opgeblazen buik in de avond. Ik twijfelde met doen van test omdat ik gewoon niet kan geloven dat dit mij overkomt (vooral al zooo snel) of dat de oude hcg uberhaupt al uit mijn lijf is. Test dus gedaan, maar denk dat een herhaling volgende week wel op zijn plaats is. Wat een onzekerheid zeg
Heb je al een witte test gehad na je miskraam? Ik vind het er wel positief uitzien, aangezien je nu 5 weken na je curretage bent. En het zou natuurlijk ook heel bijzonder voor jullie zijn😀 ik zou voor de zekerheid over 2 dagen nog eens testen..
Vind het een mooie test, ik zou wel over 2 dagen even kijken of hij oploopt. Dan weet je het zeker.. Ikzelf ben huiverig maar testte ook zulke testen tot 6 weken na mijn curretage vandaar. Ik duim voor je!
Heb er niet bij stilgestaan om een tussendoor test te doen, omdat het niet de bedoeling was om zo snel zwanger te raken of om uberhaupt een poging te doen.... dus het kan nog alle kanten op dus.
je kunt ook als je zeker wilt zijn laten bloedprikken op je hcg heb ik ook gedaan toen ik de ronde er na weer een positieve test had. zie mijn onderschrift het kan dus zeker
Dat ga ik zeker bespreken, maar wil over paar dagen nog test doen.... dan zou hij moeten knallen toch? Maar als ik nog rest hcg heb, heeft bloedprikken dan wel zin? Ik weet hoe hoog hij was met 13 week zwanger, maar daarna niet meer geprikt. Dus als hij heeeel rustig zakt, dan kan dit nog vals positief zijn en dan zegt bloedprikken nog weinig toch als de nieuwe zwangerschap heel pril is. Maar ik ben er niet zo in thuis hihih
Oei wat spannend! Bloedprikken heeft wel zin als het twee keer word gedaan. Eerste waarde hoeft in jouw geval niks te zeggen. Een stijgende waarde bij de tweede keer prikken kan bevestigen dat je zwanger bent! Ik ben eerder ook zwanger geraakt na miskraam en had die cyclus ook geen duidelijke ovulatietekenen, maar wel zwanger.
Spannend zeg! Over 3 dagen nogmaals testen en als die donkerder is dan zit het wel goed denk ik. Succes!
Meestal stelt de arts zelf 3 dagen ertussen voor, maar het moet ook al te zien zijn met 2 dagen ertussen Nog getest?
Ik doe hem morgen over.... ik ben benieuwd of hij opgelopen is! Als het zo is, dan maar voor bloedtapje aanvragen!
Duidelijker kan niet he.... hij kleurde meteen, hoefde geen minuten te wachten. Eergister ging ie niet zo hard. Kan er nu waarschijnlijk meer vanuit gaan dat het geen rest hcg is pffffft