Is je puber ook bij je in de badkamer? Lijkt me niet (altijd) toch? Dus gewoom daar even doen. 5 a 6 minuutjes in de badkamer valt niemand op
Testen doe je toch gewoon op de wc... ik neem aan dat je kind van 11 jaar niet nog steeds met je mee naar de wc gaat toch?? Als de streep echt al zo duidelijk is door hcg moet je dat al direct tijdens het doorlopen gaan zien. Dan loop je naar je slaapkamer of badkamer en maak je in alle rust een foto.
Nou ja dat dus. Ik heb een aantal pubers in huis en kan gewoon testen zonder dat ze in m'n nek staan te hijgen
Waarom vind ik dit altijd vage topics? Als je test, kijk je toch goed op je test en je voel gedurende de dag toch die test wel x in je broekzak dat je denk laat ik eens even kijken?! En ik heb echt al 100 kv testen gedaan en de mijne zijn echt na een week nog niet zo geel. Sorry voor mn wantrouwen maar ik snap het gewoon niet zo goed. En je neem toch even een potje of beker mee naar de wc, deur op slot piesen, 4 druppeltjes in de test en de test 5 minuten plat laten liggen. Als ze dan vragen wat je zo lang op de plee doe, zeg je dat je kramp hebt ofzo. Dan stop je hem na 5 minuten in je beha en loop je even naar een plek waar je goed kan kijken.
Ik vind het ook erg geel, tenzij je vitamine b complex slikt? Sinds ik dat slik kan ik een handeltje in sinas opzetten, lol zo knalgeel is mijn urine. Ben benieuwd naar je nieuwe test.
Of gewoon een test van jaren terug pakken en doorspoelen met water zodat de strepen weer roze worden ipv opgedroogd paars en zodoende lijkt het alsof de test onlangs gedaan is en het dus een nieuwe zschap is. Die heb ooit ook eens voorbij zien komen in een forum. Daar bleef de strip ook geel van omdat de indroging al jaren oud was, kreeg ze dat niet meer weg gespoeld Blij dat ze toen rap door de mand viel
Ja dat was echt erg!!! Toen iemand haar "dwong" om een nieuwe test te doen was hij ineens negatief. Ze heeft toen haar profiel verwijderd.. Dus elke keer als ik weer zo'n gele test zie moet ik gelijk terugdenken aan dat verhaal.
O, wauw.. dat is idd heel erg triest.. Zo'n iemand wil je toch een draai om z'n oren verkopen als ik zo vrij mag zijn
Hm gek. De gebruikersnaam staat al sinds augustus 2011 als lid geregistreerd en gisteren de eerste postings.
Ja dat vroegen wij ons ook af... naast het feit dat mede forummers je niet meer zullen geloven, heb je nog altijd jezelf die je in de maling neemt. Maar ik denk dat veel het doen voor de aandacht..... er zijn ook mensen die mks en doodgeboortes faken... geilen op aandacht en geen interesse in wat ze een ander daarmee aan doen.
Uhmmmm.... ik zei dit niet om te zeggen dat ts het doet hoor Ik reageerde op sweetdreams haar opmerking mbt het vage topic... en dus borrelde dat verhaal weer in me op ,)
Diep triest.. Dan zit er echt een steekje los. en nog eens misbruik maken van gevoelige situaties hier