veel te vroeg natuurlijk maar mijn dpo gekte viert hoogtij. Maanden kon ik me nog wel beheersen maar deze maand voelt het anders. Mijn borsten doen erg veel pijn (kan natuurlijk prima in de dpo periode maar het doet meer pijn als anders), heb lage rugpijn en last van maagzuur. Mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden en eigenlijk weet ik dat ook wel maar toch breekt ineens die gekte weer los. Gistermiddag kon ik me niet beheersen en deed ik een testje, wit maar na lang turen zie ik een streepjescode. Wit dus! Vandaag nog meer last van mijn borsten en nog meer klachten en dus wilde ik weer testen, weer in de late ochtend en nog steeds veel te vroeg natuurlijk hooguit 8dpo. Op mijn oude testje leek ik nu toch iets te zien maar goed oud en dus niet meer betrouwbaar. Nieuwe test witter dan wit maar ivm de dpo gekte brak ik de test open en nu is naar mijn verbazing de teststrip zelf roze gekleurd. Nog nooit gezien! Iemand anders wel? Ik maak mezelf deze ronde plotseling dus wel gek.....
Ik zou beginnen met testen vanaf minimaal 10 dpo, zelfs dan is het nog maar zeer de vraag of je een streepje krijgt mocht je wel zwanger zijn Ik ken het ook hoor die testgekte ik ben net zo haha
Ja, dat heb ik wel eens vaker gezien en volgens mij moet je daar niet teveel waarde aan hechten. Dat gezegd hebbende: staat er echt niet een heel vaag lijntje op je test? Of zie ik dat nou gewoon omdat ik weet waar ‘ie hoort te komen? Wil je geen valse hoop geven... en 8dpo is inderdaad nog wat vroeg... ook al staat er iets, dan kan het nog steeds alle kanten op. Maar toch
Echt belachelijk en hysterisch vind ik mezelf nu. Ben nogal nuchter normaal gesproken maar heb nu zo’n pijn aan mijn borsten dat ik echt laat kreeg van de dpo gekte. Mocht ik gewoon ongesteld worden dan moet ik maar eens met mijn klachten naar een arts want elke maand zulke zere borsten is niet grappig, het steekt, het prikt en mijn tepels lijken eraf te vriezen buiten en dan is het nog niet eens echt winter. Ken dit helemaal niet
Om en nabij de 8dpo bij mij. Progesteron kan die gekke klachten ook veroorzaken. Mocht je zwanger zijn, dan houden de klachten aan en als menstruatie eraan komt, dan verdwijnen ze een of twee dagen van te voren. Is normaal en het is ook normaal dat de hevigheid kan variëren. Ik hoop uiteraard voor jou dat het op een zwangerschap duidt. Fingers crossed. Enne... Je verkeert in goed gezelschap. Plenty dames (mezelf incluis) met ultravroege testgekte
Bedoel je dat roze in dat wattige oppervlak? Dat is gewoon de kleurstof die door de hele test heen gelopen is. Ik denk op meerdere plaatsen een lijntje te zien, maar niet op de juiste plek Maar je bent nog heel vroeg, ik zou over 2 dagen nog eens testen.
Ik zie geen 2e streepje en ook de strip is niet roze. Het opvanggedeelte links op de foto is wel roze maar dat hoort ook zo te zijn. Daar wordt alle overbodige kleurvloeistof opgeslagen welke niet gebruikt wordt voor de controle en eventueel aanwezige teststreep. Ik zie dus 2 (normale) negatieve testen.
Thanks voor het meekijken. Ik heb nog nooit eerder die roze kleur gezien in het opvanggedeelte, waren de andere testen dan nooit goed als dat wel roze hoort te kleuren?
Heb je die andere testen ook direct na het doen geopend of pas veel later?? Want het roze verdwijnt daar altijd weer na verloop van tijd
De testen waren prima,er staat nergens in de gebruiksaanwijzing dat je een negatieve test open moet breken Maar het is nog heel erg vroeg,alles kan nog,ik duim
Vandaag heb ik een haat aan de dpo dagen denk ik. Wat een hel vind ik het zeg. Progesteron heb ik blijkbaar ook een gruwelijke hekel aan, dit wist ik nooit echt tot deze cyclus. Mijn dominante borstvoedingsborst is net een ballon, vreselijk. Overal is die ineens bij aanwezig terwijl ik er nooit echt erg in heb dat die er is. Vanavond de douche aan het schrobben en ineens heb ik felle krampachtige steken in mijn rechterlies. Haat aan de dpo dagen dus! Sorry voor mijn gemopper maar ik moest het even kwijt