Hallo. Vandaag echo gehad en ben grotendeels vergeten dat wat de arts heeft gezegd. Dit omdat ik zelf zag dat het minder was te zien dan ik had gehoopt. Alles wat daarna werd gezegd is langs mij heen gegaan en me man probeert me positief te houden. Bijlage is echo van 6 weken +1. Er was een streepje te zien. Dus nog geen hartactiviteit. Meer vrouwen gehad en dat alles goed was?
Was het een uitwendige echo? Op deze termijn kan uitwendig of inwendig veel verschil maken wat het echobeeld betreft
Ik heb een echo gehad op 6 weken (termijn 100% zeker ivm ivf) en ik had een lege vruchtzak. 1 week later weer een echo en toen zat er in de vruchtzak een dooierzak en vruchtje met kloppend hartje. Vruchtje was netjes 7 weekjes groot. Dus bij jou kan het zeker nog goed zijn hoor
Net een echo gehad met 6 weken en 4 dagen Vruchtzak is grote van 5 weken en 5 dagen en leeg. Dus ik heb geen hoop meer
Niet groot omdat hij eerder al duidelijk in beeld was. Ik vermoed dat dit een stukje dooierzak is, maar dagen geleden wel iets zien en nu niet geeft geen goed gevoel helaas.