Zwanger? Of nog van de miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cherries001, 20 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherries001

28 sep 2024
    22
    3
    3
    Vrouw
    Ik heb zo’n maand geleden een miskraam gehad met 8/9 weken zwanger. 2 weken kater waren mijn testen weer negatief, deze vrijdag (of zondag, weet niet precies meer) was mijn test negatief. Maar vandaag heb ik toch echt een beginnend 2de lijntje….

Ik weet dat testen wel is postief kunnen raken na een miskraam maar als ik ondertussen al 2 negatieve heb toch niet meer??? De foto, de test van dit afgelopen weekend, en de test van vandaag.

Het ding is dankzij de miskraam kwam mijn mental gezondheid die al niet zo sterk was te leiden, ik geef geen details maar mijn relatie is hierdoor uit elkaar gevallen en contact is minimaal met mijn nu ex-partner. (ik heb inmiddels ook hulp en het gaat al beter maar dit is alsnog een situatie met een hoop vraagtekens)

Bijgevoegde bestanden:

2. Cherries001

28 sep 2024
    22
    3
    3
    Vrouw
    De bovenste test lijkt ook een lichte lijn te hebben maar dit is een indroog streep. Die zat er echt van het weekend niet….

3. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Oh wat een lastige en verdrietige situatie voor jou!! Ik heb niet zo veel "verstand" van miskramen en hoe je testen het dan doen. Heb je hier al op gegoogled? Als ik mijn eerste gevoel zou moeten volgen, zou ik denken dat je zwanger bent..

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat een vervelende situatie!
    Als je testen echt al wit waren na je miskraam dan lijkt mij dit van een nieuwe zwangerschap!

5. Mamav6

Mamav6 Actief lid

28 mrt 2020
    106
    100
    43
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat ik het streepje er niet mooi uit vind zien.
    Lijkt niet helemaal door te lopen,en vind het meer een soort van veeg.

Ik zou ff een nieuwe test doen.

Minimensje83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina