Bij de eerste echo was ik omstreeks 4 en een halve week. Een week later kreeg ik dus weer een echo omdat ze de exacte leeftijd van eht vruchtje nog niet konden zien. Bij die 2e echo was ik 5 weken en 6 dagen. Een week later kreeg ik er nog één omdat ze dachten dat er iets mis kon zijn.(geen foto van)De echo daarna was van 9 weken (de laatste die ik heb gehad) Gelukkig was alles toen wel goed. Maak je maar niet te druk,elk vruchtje is anders,ligt anders,groeit anders...
Hallo, Ben net terug van mijn echo... Ben nu pas 5 weken zwanger aangezien mijn vruchtzakje nog erg klein is. Er was helaas ook nog geen vruchtje te zien... Volgende week terug en misschien dan wel wat te zien? Laten we het hopen!
Hi, Dat is toch een goed teken! Bij mij zagen ze alleen een zwart stipje toen ik precies 4 weken was! Ben je nu 5 weken en 6 dagen of 5 weken precies? Ik ga donderdag voor de 2e en dan ben ik 5 weken en 6 dagen. In het begin gaat het heel hard dus hoogstwaarschijnlijk zal je volgende week wel meer zien!
Ik hoop inderdaad dat het een goed teken is, ben beetje onzeker nu. Veel sterkte volgende week en we houden elkaar op de hoogte!
Ik zit nu te denken zal ik de gyn bellen en zeggen dat ik toch later een echo wil..of ga ik nu zelf doktertje spelen. Gewoon donderdag gaan kijken wat hij zegt.... Wat zouden jullie doen? Ik ben zo onzeker..
Ik kan me voorstellen dat je natuurlijk zo snel mogelijk een echo wilt. Ook ik wilde dat en ben dus gister geweest... vond het eerlijk gezegd echt een teleurstelling allemaal. Het was nog zo klein dat je eigenlijk niets kon zien.... was niet echt een bevestiging laat ik maar zeggen. Ik ga volgende dus weer en hoop dat het dan gegroeid is, tot die tijd zit ik nog steeds in de onzekerheid. Misschien kunnen ze inderdaad die echo's pas later doen ofzo. Ik hoop dat je de goede beslissing neemt en wens je veel succes toe!