Wat zijn échte zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bo20, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    De titel zegt het al: wat zijn nou échte zwangerschapssymptomen. Dus niet wat je ook als je ontpilt of ongesteld moet worden.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie het topic Eerste zwangerschapssymptomen. pagina's vol!

:D ;)

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, dat weet ik. Maar de symptomen die daar staan, lijken ook veel op verschijnselen van het ontpillen of ongi worden. Misschien zijn er echt specifiek verschijnselen als je zwanger bent, die je niet voelt als je ongi moet worden of aan het ontpillen bent..
    Was even benieuwd.. ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja deze meiden waren zwanger toen ze dit opschreven, dus kan er niet meer van maken.

5. joha

joha Lid

16 feb 2007
    30
    0
    0
    huishouding
    drenthe
    hay ben er net van de week achter gekomen dat ik zwanger ben,
    ik was met vlagen misselijk en had niet het gevoel wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, en heb last van buik krampen beetje buikgriep achtig gevoel. en af en toe een lichte steek in me buik

groetjes joha hoop dat ik je zo wat geholpen heb :D succes

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Beetje flauw, maar volgens mij is het enige echte zwangerschapssymptoom, HCG in je urine! :)

De symptomen lijken gewoon erg veel op elkaar. Toch moet ik zeggen dat ik het dit keer "wist", ik voelde me een dag of 5 voor NOD echt anders dan normaal, heel licht in het hoofd. Dat heb ik normaal ook wel rond hormoonschommelingen dus rond eisprong en menstruatie, maar niet op dat moment in de cyclus, misschien wel daarom...

Neeke

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

de antwoorden die je hier zult krijgen zullen hetzelfde zijn als daar. als iemand zwanger is en net een griep[je heeft en aan de diaree is zal dat voor diegene een symptoom zijn geweest. ik zou zeggen pak de gemiddelde symptomen en je hebt een redelijk reeel beeld van echte symptomen.

8. Blub

Blub Lid

28 mrt 2007
    9
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hallo allemaal,
    Sinds vorige week zaterdag weet ik dat ik ook zwanger ben. Maar ik heb een vraagje aan jullie: ik voel me helemaal niet zo zwanger... De test was positief en in het begin dacht ik wel dat mijn borsten wat gevoeliger waren en dat is eigenlijk nu nog het enige waardoor ik een beetje gerustgesteld ben. Want verder heb ik geen enkel zogenoemde zwangerschapsverschijnselen, niet misselijk, soms heel klein beetje gevoelige onderbuik, geen veranderde eetlust. Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen daardoor. Herkent iemand dit, terwijl haar zwangerschap verder wel goed verliep? :(

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.721
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hallo blub,

Ja dat herken ik ook.Vanaf week 7 werd ik extreem misselijk,daarvoor totaal geen symptomen.
    Onze dochter is inmiddels een gezonde meid van 8!

10. Blub

Blub Lid

28 mrt 2007
    9
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ha Chillin,

Fijn om te horen! Een gezonde dochter van 8, dat hoor ik graag. Je hoort zoveel over verschijnselen en kwaaltjes, dat ik ging denken dat het nu al mis is bij mij. Maar jij herkent dit dus. Ik ben benieuwd wat de komende weken mij gaan brengen...

Bedankt voor je reactie, ik zal proberen minder te piekeren over dit punt.

Groetjes, Blub.

11. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hee Blub! Gefeliciteerd! Je moet je banner nog aanpassen, nu hoor je bij de toekomstige 'mama's'. Geniet er van en maak je niet te veel druk om de symptomen die er (nog) niet zijn.. kan nog komen! En dan wens je dat ze weer weg zijn. pfff...

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik teste pas laat positief (paar dagen geleden pas) maar ik had deze keer ook gelijk het gevoel dat ik zwanger was.
    Het was deze keer ronde 22 en ik was al een paar keer schijnzwanger geweest afgelopen jaar, maar nu wist ik het gewoon.
    Vanaf dat ik 1 week overtijd was voelde ik het.
    Dingen die ik nu wel voelde en eerder nooit, is last van mijn stuitje (heel erg :( ) en draaierig/duizelig. En de moeheid.
    Maargoed, deze drie dingen heb ik pas sinds een week of 3.. Dan weten de meeste toch wel al dat ze zwanger zijn. ;)

13. Blub

Blub Lid

28 mrt 2007
    9
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ha Iaatje,

Je hebt me wel even laten zweten wat het aanpassen van de banner betreft, haha, maar het is gelukt. Bedankt voor de felicitaties!
    Enne...ik wacht af wat me nog te wachten staat.

Groetjes
    a.s. moeder van Blub ('k hoor nu immers bij de groep toekomstige mamma's) :D

14. joha

joha Lid

16 feb 2007
    30
    0
    0
    huishouding
    drenthe
    hey blub ik ben nu een week of 5 - 6 zwanger en ben met vlagen beetje misselijk, soms een raar gevoel in me buik maar verder ook helemaal niks heb ookhet gevoel dat ik niet zwanger ben ,
    moet over 2 weken na de dokter denk als je na ziekenhuis moet voor de echo dat je het pas geloofd hihi dan kan je het zien.
    gr joha

15. Blub

Blub Lid

28 mrt 2007
    9
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ha Joha,

We zullen het inderdaad echt gaan zien als er een echo gemaakt kan worden. Jij ook gefeliciteerd trouwens.

Groetjes, Blub.

Deel Deze Pagina