persona en clear blue

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door richmomo, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    is het ook mogelijk om de persona testen in de digitale clear bleu te doen om te kijken of je zwanger bent. hij pakt hem wel is zelfde vorm etc.
    ik heb een paar over om dat ik stop met de persona.

wie van jullie weet dat

2. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Goeie vraag, ben ik ook erg beniewd naar!
    Ik heb afgelopen ronde dit gedaan: op donderdag positieve test persona (1 dag voor NOD) op vrijdag positieve zwangerschapstest (kruidvat) maar wel licht. Het voelde niet goed, dus na een paar dagen nog eens getest met digitale CB en die zei NIET zwanger, toen persona staafje erin gedaan (wel rechterstreep maar wel al lichter dan donderdag) en toen gaf hij ook niet zwanger aan. De dag daarna mk gekregen.
    Je kan dus die staafjes er wel in en en bij niet zwanger klopte het bij mij dus, maar of hij ook bij wel zwanger klopt?
    Heb je nog veel staafjes over?

3. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik had dus eerst persona wel zwanger paar dagen er na weer ook met cb en toen allebei niet zwanger. snap er nu niets meer van toch al een week overtijd

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    ik begrijp het geloof ik niet goed :oops:

ik dacht dat de persona een ovulatietest was en geen zwangerschapstest?

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    De persona is ook een (anti)conceptie methode

6. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    persona is een ovulatie test doormiddel van een computertje.
    clear bleu gigi is een zwangerschapstest ook met een computertje

de staafjes zijn helemaal gelijk en passen in elkaars computertje.
    word er voor de persona ook een ander soort staafje(binnen werk) gebruikt als voor de cb

7. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ik zit nu 1 dag voor mijn NOD en heb vanmorgen en vanavond een persona testje gedaan en die dus in de CB digi gedaan. In beide gevallen zei digi: niet zwanger, maar ik zie wel een duidelijke rechterstreep. Vanochtend bijna even dik als links en vanavond even dik... Ik doe morgen een gewone zwangerschapstest en als die positief is ga ik na een paar dagen nog eens een persona in de digi gooien.. Leuk proefje ;)

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik sluit me bij je aan haha snap hier ook geen houtje van?! ovulatietesten gebruiken om te kijken of je zwanger bent? of ben ik echt de weg kwijt?! lol

9. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    En de uitslag is:............. zwangerschapstest vanmorgen positief! Ook een persona in de digi gedaan en die zei weer: niet zwanger. Toen ik hem eruithaalde 2 even dikke strepen... Misschien dat-ie over een paar dagen wel zwanger zegt, maar voorlopig houd ik het op dat het dus niet kan...

@Lucia en Claartje79
    Persona is een anticonceptiemethode. Je plast over staafjes die je in een computertje doet en die zeggen dan wanneer je dus niet zwanger kan worden. Dat werkt andersom natuurlijk ook best goed, aangezien die computer ook je eisprong aangeeft. Die staafes meten 2 dingen, dus verschillen wel van normale ovutesten. En di persona testjes kunnen dus ook een paar dagen voor je NOD al aangeven of je zwanger bent. Toevallig zien die staafjes er hetzelfde uit als die bij de digitale zwangerschapstest van Clear Blue en ze passen er ook goed in. Dus wij vroegen ons af... of je de veel goedkopere staafjes ook in de dure CB test kan doen... Nou, zie hierboven dus het resultaat!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb zo'n persona en ik meende altijd dat het enkel de ovu test. staat in de handleiding bij mij ook dat je het niet kunt gebruiken om je zwangerschap te testen, vandaar dat ik zo raar op keek. maar heb het verder zelf nog nooir geprobeerd, ik gebruik veeeeeeel goedkopere testen om de zwangerscha je checken haha, dus heb die behoefte ook nog nooit gevoeld ;)

11. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ok dan ik weet het nu
    ik ben nog niet ongi en denk morgen ochtend even de huisarts te bellen

Deel Deze Pagina