Wat zijn bij jou nou de dingetjes,waardoor je wéét,dat je partner van je houdt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Myo, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mijn vriend zegt het sowieso regelmatig hoe lief en hoe mooi hij me vind.
    Krijg soms een lief briefje van hem.

Hij gaat er snachts vaker uit voor de kleine omdat ik altijd weer zo moeilijk in slaap kom en hij makkelijk.

Geeft me een massage als ik een zere nek/schouders heb.

De blik in zn ogen als we ergens zijn. Ook zorgt ie altijd dat ik iets te drinken heb.

De knipoog die hij me soms geeft.

Stiekem aan mn billen zitten als we ergens samen lopen

Zo veel eigenlijk. Hij laat in alles wat hij doet zien en merken dat ie van mij houdt♡

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.520
    113
    Wat een lieve mannen allemaal!!! Wat fijn om te lezen!

Hier zijn er ook genoeg kleine dingen, kusjes, aanrakingen, gebaren waardoor ik weet dat hij van mij houdt!

3. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Aan dat hij me elke dag ontbijt op bed brengt, koppen thee voor me zet, elke week de bovenverdieping schoonmaakt, wat lekkers voor me in de kar legt als we boodschappen doen, er gewoon altijd voor me is.

4. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Buiten dat hij dagelijks zegt dat hij van me houdt, mij (en ons gezin) op de eerste plaats zet en nooit te beroerd is om mee te helpen in huis of met de kinderen (ook ongevraagd).
    Waar ik het meest door weet dat hij van me houdt is: dat hij mij neemt zoals ik ben, met alle drakerigheid af en toe erbij.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Wat een lieve dingen allemaal :)

@MamaR; daar zijn ze heel consequent in hè, om ons op die manier te laten weten hoeveel ze van ons houden ;).

6. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hier geeft hij elke keer als ik langs hem loop een klein tikje op mijn kont en zegt dat altijd he lekker ding van mij en verder kussen we elkaar altijd welterusten en ook goedemorgen

7. Veera

Veera Niet meer actief

Dat ie me meerdere keren per week opbelt als ie vrij is van zn werk :) zelf bel ik hem nooit haha
    Oja en elke dag zeggen dat ie zo'n mooie lieve vriendin heeft (of het via de app sturen als ik nog slaap)

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Dat hij me straks tegen 3 uur wakker maakt om te zeggen dat hij thuis Is.
    Dat hij iedere ochtend zegt dat hij van mij houd en dat ik voorzichtig moet doen op de weg.
    Dat hij binnen 5 min aan mij kan aflezen wat er Is.

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hij komt mij achterna als ik verdrietig naar boven loop om mij te troosten. Hij helpt mij altijd als ik het vraag.
    Maar bovenal, hij laat mij mezelf zijn zonder oordeel.

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn man zegt het niet zo vaak. En hij is best wel een hork zo nu en dan.

Maar afgelopen weekend zei hij toen we samen in de kroeg een biertje dronken (en nee hij was niet bezopen hahahah):
    Zonder jou ben ik verloren.

Dat vond ik echt heel heel erg lief.

Ik bedenk me nog iets!
    Als we autorijden pakt hij altijd mijn hand, legt zijn hand op mijn been of als ie echt romantisch aan het doen is pakt ie mijn hand en laat hem met schakelen ook niet los..

11. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Precies dit.

12. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Dat hij altijd mij ziet, niet mijn lichamelijke handicap (aandoening). Hij ziet dat ik veel meer ben dan mijn lichamelijke gebreken en betuttelt me nooit. Ik voel me bij hem nooit gehandicapt, ook al ben ik dat wel.

13. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Mooi om te lezen he. Wie heeft er na dit typen ook zijn man even extra geknuffeld en gezegd hoe lief ie eigenlijk is???
    Hahahaha

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hij zegt het regelmatig, dat hij nooit gaat slapen of weggaat zonder een kus, regelmatig lieve appjes, me zegt dat hij me mooi vind. Hij laat me zijn wie ik ben, hij ziet me niet als zwak ondanks mn psychische aandoeningen, zegt regelmatig dat hij trots op me is. Als ik alleen weg ga zegt hij altijd: rijd/doe je alsjeblieft voorzichtig. Hij ziet het meteen als er wat met me is, hij steunt me in alles ook al begrijpt hij mij niet altijd. Als we samen de stad in gaan ofzo zegt hij altijd haak in/geef me een hand. Als hij aan het vissen is (zijn hobby) en ik kom even langs zie ik altijd aan zijn gezicht dat hij dat leuk/fijn vind.

Zo en nog veel meer. En dan zegt hij ook nog vaak ik doe zo weinig voor je. Hij moest eens weten hoe hij me elke dag weer laat voelen ❤️

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    - hij neemt me zoals ik ben, slechte eigenschappen en al
    - steunt me door dik en dun
    - voelt zich niet 'bedreigd' door het feit dat ik meer verdien dan hij
    - vertelt regelmatig dat hij van me houdt en dat ik prachtig mooi ben in alle opzichten

16. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Een kusje en een knuffel als hij weg gaat en thuis komt.
    Een kopje thee zetten voor me.
    Badje aan doen en kaarsjes erbij aan steken.
    Als hij langs me loopt altijd even een knuffeltje geven dat hij me lief vind.
    De moeite doen om voor ons te koken (ook al kan hij dat echt niet o goed)

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heerlijk om te lezen :)

18. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    De aaitjes over mijn wang, hij pakt me altijd wel even vast als ik bijv sta te koken, de kusjes op mijn neus en voorhoofd. En naast dat hij zegt dat ik mooi ben, zegt hij ook altijd dat ik lief ben en dat hij trots is dat ik zijn meisje ben

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Altijd een kus krijg van hem, en we elke dag wel zeggen dat we van elkaar houden.

20. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Dat hij me werk uit handen neemt als hij ziet dat ik het druk heb of heb gehad, of even een moment voor mezelf nodig heb. Ik hoef dat niet te vragen, hij ziet het en doet het. Ook als dat betekent dat hij die dag of week veel meer doet dan ik. Bv dingen in het huishouden, of de baby's beide voeden en entertainen zodat ik even kan gaan lezen. Dat hij me dingen echt gunt. Hij stimuleert me leuke dingen te gaan doen, en om eens iets leuks voor mezelf te kopen. Hij benoemt regelmatig wat hij in mij waardeert en leuk vind. Dat hij elke ochtend een kop koffie voor me pakt als ik beneden kom. Dat hij mijn soms pijnlijke voeten masseert. Dat hij me volledig vertrouwt en vrij laat. Dat hij ziet wat ik nodig heb en daarin voorziet voor zover dat kan.

Andersom is dit ook zo (behalve de koffie en voetenmassage :p) Ik vind echt dat wij een hele fijne gelijkwaardige relatie hebben. Al 10 jaar super blij met elkaar :)

Deel Deze Pagina