Iemand al ervaring met de pulse?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door daantje628, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo Allemaal
    Ik ben op zoek naar een kinderwagen en ben helemaal verliefd op de buzz maar omdat deze nogal prijzig is en de reiswieg erg klein is ben ik verder gaan zoeken en kwam ik de x-adventure pulse tegen, die een stuk voordeliger is en een ruimere reiswieg heeft en toch erg op de buzz lijkt.
    Ik zou graag willen weten of er al iemand is die al ervaring heeft met deze kinderwagen ik kan er namelijk niet zoveel over vinden.
    Andere suggetsies voor een kinderwagen die klein is op te vouwen en waarvan de reiswieg wel ruim is zijn altijd welkom.......
    Alvast bedankt
    Groetjes Daaantje

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vond de x-adventure ook erg mooi, maar jammer genoeg zijn ze niet klein op te vouwen.

De quinny is wel klein op te vouwen, maar inderdaad een kleine bak....en heeel heeeel veel probleempjes met deze wagen.

De maxi-cosi mura is ook klein op te vouwen, maar deze wagen duwt erg zwaar.

En je hebt ook nog de Bugaboo cameleon, deze is super klein op te vouwen, en heeft een grote bak. Verder stuurt ie heel erg soepel, je kan hem een rondje laten draaien met 1 vinger!
    Alleen de prijs valt erg tegen...800 euro. Maar goed wij hebben besloten deze wel te nemen.

3. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Ik heb een x-adventure pulse maar ja ik heb er nog niet mee kunnen rijden. Ben namelijk pas over 15 weken uitgerekent. In de winkel wel een paar rondjes mee gereden en dat beviel prima. Alleen je kan hem niet klein opvouwen. Daar had ik me eigen een beetje op verkeken. Dat is het enige nadeel er aan. Hij pas wel in me auto hoor.

4. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    oja ik heb een hele zwarte van het vorige seizoen. De nieuwe hadden ze toen nog niet. Maar bij het nieuwe seizoen daar zit een grootere mand onder. bij mij is het maar een klein ding. beetje jammer.

5. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Alvast bedankt voor jullie reacties...........
    Dus de Pulse is niet klein op te vouwen? Dat is eigenlijke wel een verreiste i.v.m een kleine auto. En de maxi-cosi mura deze is wel klein op te vouwen? hij lijkt me juist groot en log? Maar als deze wel klein is op te vouwen zou dat ook een optie zijn hij wel een mooie grote bak!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ja de maxi cosi mura is wel redelijk klein op te vouwen. Ik weet niet wat voor auto je hebt, ik heb een chevrolet matiz. En ik wil dus een kinderwagen die in mijn kofferbak past. Ik wil niet de achterbanken hoeven op te klappen

Bij mij past de mura er wel in, maar ik moet dan 2 wielen er vanaf halen. Lijkt me niet erg praktisch aangezien je soms door modder heen rijdt.

7. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik woon in de stad en het valt me wel op dat je hem HEEL vaak ziet...Terwijl de meesten hier toch een bovenwoning hebben, dus daarom lijkt het me wel een praktisch ding.

8. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Iedere keer het wiel eraf halen is idd wel erg lastig. Ik heb een renault megane coupe dus de koffer is nog wel redelijk diep maar niet zo hoog. Het onderstel moet er sowieso inpassen de bak kan eventueel wel op de achterbank. suggesties zijn welkom maar ik denk dat ik gewoon maar even moet gaan kijken.

Deel Deze Pagina