Wat zijn de 1e symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door linn86, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 40 van de cyclus en nog niks test neg. Heb toch echt het idee dat ik zwanger ben ook al zegt de test wat anders... Miss toch kv 2 voor 5 gaan halen kijken wat die zegt...

2. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Anders maandag even langs de ha gaan....

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb toch mijn banner maar even aangepast... Denk erover om vandaag een test te halen en morgen vast te testen...

4. Knorretje1978

15 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal heel veel sterkte met wachten tot je kan testen, spannend he om gek van te worden! Ik heb net een half uur geleden een positieve test gehad, terwijl ik afgelopen woensdag een vroege zwangerschapstest deed en daar nog geen streepje op te bekennen was. Symptomen:

-zere borsten aan de buitenkanten, hele pijnlijke tepels en ook roder van kleur. dit vanaf ongeveer de eisprong tot heden.
    -stemmingswisselingen, ineens heel boos, geirriteerd enzo.
    -sterk het gevoel dat er iets niet klopt (had namelijk op dag 17 positieve ovu test, goed geklust daaromheen, en op dag 28 een soort van ongi duurde maar paar uurtjes met bruin, beetje bloed en dagen er na bruin(heel weinig) dacht dat het mijn ongi was, maar voelde toch dat er iets niet klopte. misschien was dit pas mijn innesteling?
    -ongi krampjes maar voelde anders dan anders die maandagochtend, heel vreemd in de verte gevoel, moeilijk te omschrijven, af en toe een klein krampje, vanmorgen steekjes in lies.
    -ader zichtbaar tussen borsten, dacht in begin dat het blauw plekje was zat er namelijk opeens, verschijnsel al bij iemand op dit forum ook gelezen.
    -vanaf voor het eerst een droom waarin iemand zei; je bent gewoon zwanger

nou dit waren de symptomen tot nu toe, misschien hebben de meiden die op de wachtbank zitten er wat aan

5. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ knorretje1978 sommige symptomen komen mij bekend voor alleen ik lees dat er veel zijn die pijnlijke borsten/tepels hebben en dat valt bij mij wel mee alleen onder de douche af en toe pijnlijke tepels.. Ik wacht nog even een paar dagen en dan maar weer testen

6. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    @knorretje, gefeliciteerd met de positieve test! Spannend joh! Is dit je eerste zwangerschap?

@linn86, ik ook eigenlijk niet echt last van mn borsten...

7. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ knorretje nog gefeliciteerd!!!!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb helemaal geen pijnlijke borsten ?!

9. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stond net onder de douche en zag dat ik ineens exceem had op m'n arm.. Heb nog nooit exceem gehad kan dit ook van een evt zwangerschap zijn?

10. Knorretje1978

15 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Meiden,

dankjulliewel, ja het is zeker weer spannend, ik heb al een dochtertje van 3,5 jaar maar ik vind het nu weer even spannend hoor!

hmmm dat eczeem heb ik geen ervaring mee maar heb het hier wel es eerder gelezen alszijnde een symptoom! sterkte allemaal met testen, blijft een zenuwengedoe he?

11. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 41 nog steeds niks maandag miss maar ha bellen of er nog eens een testje tegenaan gooien.. Wat is dat wachten toch moeilijk ik hoop echt zo dat het raak is...

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vandaag mijn nod spannendddddd

13. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beschuitje succes geen bloed geeft moed

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Thanks Lynn heb heel sterk het gevoel dat wij komend weekeind iets te vieren hebben!

15. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het echt beschuitje hou je me op de hoogte?

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja hoor ik hou jullie hier op de hoogte. Wij gaan zondag volgorde week pas testen ( als ik het vol hou) dan zijn we namelijk een romantisch weekeindje weg dus dat vonden wij wel een mooie gelegenheid.haha als ik dan nog niet ongesteld ben dan weten we het denk ik al ;)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Volgorde = volgende

18. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga in de loop van de week weer een test halen, ik hoop dat het bij jou volgend weekend een knalweekend word

19. daphned

daphned Lid

10 nov 2007
    40
    0
    0
    assistent drogist
    dronten
    hier ook aan het wachen
    heb al 1 dochter van 19 maand bij haar zijn we 2 jaar bezig geweest maar nog wel zelf zwanger geworden na veel testen nu alweer ruim 8 maand bezig alleen heb ik deze week dus al de hele week last van mijn bekken had ik bij de eerste niet dat had ik na de bevalling haha en last van krampjes en toch echt heel de week had ik bij de eerste ook en verder weeeg gevoel en moe en heel stom ik weet dus niet veel meer van mijn eertse kwaaltjes van mijn eerste zwangerschap nou heb ik een rare cyclus maar nu denk ik ook dat ik zwanger ben maar het is zo eng ook omdat de andere maanden weer teleustellend was.
    maar morgen ga ik test halen en dinsdag test doen

klink allemaal raar maar wilden gewoon even van me afschrijven ben zo zenuwachtig

20. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 42 nog niks vanmorgen bij het wakker worden erg misselijk en nu al ruim 2 weken ongi krampjes alleen deze keer zet het niet door, heb nog steeds hoop

Deel Deze Pagina