En linn????Hier inmiddels ook overrijd en nog totaal geen spoortje van ongi. Ben gister ziek geweest en vandaag gammel aan het werk. Spannend hoor
hier dus 5 dagen overtijd. Naast afscheiding, heel veel plassen en onrustig slapen sinds zaterdag avond onwijs last van schoonmaak en opruim drang en dat heb ik normaal nooit.... haha Voel me al dagen raar van binnen, maar ja dat kan ook gewoon komen omdat ik mezelf gek loop te maken...
Mijn eerste symptomen waren deze symptomen als voor mijn menstuatie (moe, buikpijn en zere borsten). Het gekke is dat ik geen test wilde doen, terwijl ik hiervoor heel vaak een test gedaan heb. Misschien toch bang voor de teleurstelling... Na een week overtijd een test gedaan en die was knallend positief!
Witte test Is er nog hoop? Heb nog geen spoortje bloed gezien of iets dat er op lijkt. Mijn buik is opgezet en opgeblazen ...krijg ook inmiddels zere borsten aan de zijkant sinds gister..
Ik ken het, ik heb het ook. Hier inmiddels dag 43 van cyclus en idd nog geen bloed te bekennen zou er nog hoop zijn? Vanaf wanneer en hoeveel negatieve testen moet ik me zorgen gaan maken? Het maakt me echt heel onzeker vertrouw m'n eigen lichaam niet meer
Ik heb gebeld maar hij wil nog even afwachten tot m'n menstruatie vanzelf begint als het over 2 weken nog niet op gang is gekomen moet ik langs komen hij is nogal makkelijk
Pfffff ik zou gewoon zeggen dat je leid onder de onzekerheid en dat je graag nu een afspraak wil. Ik zit nu na twee dagen al in de stress haha
Nou hier ongesteldheid in Zicht... Net een vreselijke huilbui gehad ( mijn eerste na al die maanden) jeetje wat was ik overtuigd dat ik zwanger was.. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden...
Ja dat kan ik begrijpen, als ik ook ongesteld wordt zou ik dat ook hebben hier inmiddels dag 44 en nog niks