Wat zijn de 1e symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door linn86, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zie bovenstaande bericht van mij anoniempje...

2. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ha geweest neemt m'n klachten niet serieus

3. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    hoi meiden, ik volg jullie berichtjes. was namelijk wel benieuwd.
    Wat raar Linn van de huisarts.. belachelijk.
    Ik heb het 1 keer eerder gehad, bij de eerste ronde. Toen was ik niet echt over tijd maar ik voelde vanalles wat leek op een zwangerschap en ik werd maar 1 dag licht ongi. toen een paar dagen helemaal niets en toen een dag lichtroze verlies. Ook ik had gebeld met de huisarts die vertikte wat voor me te doen. Toen heb ik een VK gebeld en die wilde me wel helpen. Ten eerste al een fijn gesprek gehad en daarna nog wat testjes via hen... die bleven negatief en 3 weken later werd ik gewoon weer ongesteld.

Dus ik wil er maar mee zeggen..misschien beter dat je ook een VK belt. Die zijn er tenslotte voor!!

Ik zit nu op mijn NOD. Ik heb teruggerekend en de laatste keren waren dit mijn cyclussen:
    24-27-26-27-26. Zit nu op dag 26 dus erg spannend. Had de afgelopen dagen wel het ongi gevoel maar vandaag is dat stukken minder. Heb wel sinds gister last van veel witverlies. Ben benieuwd. Durf het niet te hopen. Heb al een paar dagen lang last van mijn liezen en een vreemd trekkend gevoel in mijn onderbuik.

Sterkte Linn...

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik had deze klachten ook en heb getest en zie daar: ZWANGER:D

DUS MEID TESTEN!!!

5. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    @cindybaby was dit voor mij?? hihi
    Omdat ik ook wel eens 27 dagen lange cyclus heb gehad...wacht ik morgen sowieso nog even af...
    Maar ik hoor steeds vaker dat de nu zwangere vrouwen dezelfde symptomen hadden...
    Wordt steeds zenuwachtiger haha.

Wat ik trouwens nog wel wil vragen..

Normaal na een eisprong heb ik niet overdreven veel verlies...
    Deze maand had ik echt enorm veel wit glanzend verlies.... echt heel veel..... kan dat ook een teken zijn???

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! echt super fijN!!!

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ja ieder lichaam is natuurlijk anders,maar de tekenen zijn er;)

succes!!

7. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na deze cyclus lassen wij een pauze in dit is echt slopend ik voel van alles maar wordt nergens serieus genomen bedankt voor al jullie reacties en succes

8. linn86

linn86 Lid

10 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 46 en nog geen ongi te bekennen vanaf wanneer moet ik me druk maken? Doe ik nu al, maar het kan nog alle kanten op. Vandaag voel ik me wel redelijk wel heel moe de laatste tijd en wat krampjes, ook borrelt het heel raar in m'n buik en dat is echt niet van de honger ik eet voldoende wie herkent dit?

9. Yuhu, Woensdag postief getest.. mijn symptomen:
    Tot dinsdag geen menstruatiekramp, Wel aften,Meer puistjes voor de rest niets.
    En echt lui zijn, ik was niet van de bank af te branden.

Nu ben ik 2 dagen na NOD en heb ik :
    *Soms duizelig
    * plopjes en rare' schopjes' in onderbuik ( wss darmen)
    * snel hongergevoel met misselijkheid aan toe
    * rugpijn, vooral onderrug.

Deel Deze Pagina