hoi meiden, Ik zit in mn tweede ronde provera/clomid. Ik heb dit zoals jullie aan mijn banner kunnen zien inmiddels achter de rug. Ik zit onder behandeling van de huisarts (is op vakantie nu) en ik kon geen bloed prikken voor de waardes,maar toch LIJKT het dit keer gelukt. De eerste ronde sloeg niet aan. toen ik de tweede keer met de provera begon was ik netjes ongesteld (daar was ik al zo blij mee) maar nu heb ik dus ook een positieve zwangerschaps test. Hij is nog niet fel roze,maar wel na enkele seconde een streep die je niet in het licht hoeft te houden. Nou heb ik enkele maanden (zonder de clomid en provera) al een keer FLINK mis getest en wel 10 testen postief getest wat later dus negatief bleek uit bloedtesten (kan ook vroegtijdige miskraam zijn geweest,maar heb daar dan niks van gemerkt want ik heb geen bloed gezien) dus ik durf niet te juichen,maar het lijkt er toch écht op. Kan de clomid na meer dan twee weken nog effect hebben op een zwangerschapstest of kan ik toch écht zwanger zijn?? ik zal een foto proberen te plaatsen in mijn fotoboek. Wat denken jullie??? Liefs, Katootje
Ziet eruit als een posi test. Naar mijn weten heeft Clomid geen invloed op een zwangerschapstest, maar dat kan ik je niet met 100 procent zekerheid vertellen. Edit; Heb het even voor je opgezocht, maar op Freya.nl staat ook dat Clomid geen invloed heeft. Alleen preparaten als Pregnyl en aanverwanten. Maar toch wel raar dan, dat je posi test en de bloedtesten nega zeggen. Hoop voor je dat het nu wel echt raak is!
Sluit me aan bij de rest. Pregnyl blijft ongeveer 10 dagen in je lichaam waardoor je bij vroeg testen vals-positief kan testen. Maar aangezien je dat niet hebt gehad zou ik zeggen gefeliciteerd!!