ben ik zwanger of komt het door het ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mapke, 5 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mapke

mapke Nieuw lid

5 apr 2008
    1
    0
    0
    Hoi Iedereen,

Ik heb een vraagje? Hoop dat iemand mij kan helpen?
    Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil. Niet om gelijk zwanger te worden maar eerst te ontpillen. Heb het de eerste x niet bijgehouden na hoeveel dagen ik ongesteld ben geworden(stom)
    Maar volgens mij zat het wel aardig in de buurt van de 28 dagen.
    Nu ben ik 6 maart ongesteld geworden en ik ben nu dus overtijd. Nu weet ik dat mijn cyclus misschien nog niet regelmatig kan zijn. Maar zo is het bij ons gebeurd dat we 4 dagen geleden en gisteren onveilig seks gehad hebben. Daarvoor hebben we ook 1 x oveilige sex gehad, maar hij heeft toen zijn geval terug getrokken haha. Ik heb toen wel wat voorvocht verloren.

Ik ben best een beetje misselijk(laast van mij maag lijkt net of er een brok in mijn keel zit en ik heb het extreem warm. Heb het idee dat ik ongesteld moet worden. Alleen het gevoel houdt maar kort aan en normaal gesproken is dat niet. Ben ook best moe.

Ik heb volgens mij geen sex gehad in mijn vruchtbare periode..
    Als ik zwanger ben zijn we onwijs blij..

Kan iemand mij raad geven aub,

Bedankt en veel succes iedereen dikke kus

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi mapke,

als je de 6e ongi bent geworden zou je nu op dag 32 kunnen zitten en alsnog ongi worden (waardoor je je nu een beetje anders dan anders voelt) maar opzich... je kan inderdaad overtijd/zwanger zijn.

je zegt dat je niet in je vruchtbare periode (voor of vlak na ovulatie) sex hebt gehad?

je kan echter van voorvocht wél zwanger worden.. verder kan het zo zijn dat als je een lange cyclus hebt, je ei ook later is gesprongen en je daardoor misschien ook later vruchtbaar was dan je denkt, in de periode dat je wel sex hebt gehad.

maargoed, de symtomen die je hebt kunnen heel goed van het ontpillen komen.

en je cyclus kan in de war zijn nog; je ongi kan er aankomen een dezer dagen..

maar dat hoop ik natuurlijk niet !

het enige wat je helaas kan doen is: wachten wachten wachten... :confused: ;)

als je over een weekje nog niet ongi bent geworden kan je er natuurlijk een testje tegenaangooien voor de zekerheid!

veel succes en sterkte!

klingel.

3. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    Hoi,

In mijn eerste maand n het stoppen met de pil had ik allerlei kwaaltjes, waaronder warm en misselijk enzere (.)(.) Daarna was ik zwanger en had ik minder kwaaltjes, wat helaas een mk is geworden.

Het kan dus twee kanten op het enige wat je kan doen is een testje, dan weet je het zeker.
    succes

Deel Deze Pagina