Hallo, Ben wel benieuwd hoe het bij jullie is gegaan bij een tweede bevalling na de eerste keer ingeleid te zijn. Werd je weer ingeleid, begon de bevalling vanzelf of een keizersnee? Mijn bevalling begon niet vanzelf en ben met 41,2 ingeleid. Ik hoop zo dat het deze keer vanzelf gaat.
Ik ben bij de eerste met 37+1 het zh ingegaan en ben ingeleid omdat mijn vliezen braken en ik geen weeën had die dag (uiteindelijk is hij met 37+5 geboren). Nu ben ik 41 weken en heb vandaag aan het ctg gelegen en een groeiecho gehad. Donderdag moet ik weer opnieuw en als hij er dan nogniet is gaan ze me inleiden voor het weekend omdat er niet zo heel veel vruchtwater meer was. Stiekem hoop ik gewoon dat het mannetjer besluit nog snel uit zichzelf te komen maar ik schat die kans klein in bij mezelf eerlijk gezegt
Bij de oudste ben ik met 42 weken ingeleid en is uiteindelijk wel een ks geworden. Bij de jongste spontaan begonnen met 41+1, maar dat is helaas ook weer een ks geworden.
Bij dochter ingeleid met 42 weken omdat ze nog steeds niet was. Uiteindelijk werd dat een keizersnede. Bij zoonlief begon het vanzelf bij 39.3 (als hij er met 42 weken niet was dan werd het wel een keizersnede). Uiteindelijk werd het wel weer een keizersnede omdat het ook deze keer de ontsluiting van 4 a 5 cm bleef hangen.
Bij de oudste met 41+5 ingeleid omdat hij geen aanstalten maakte om te komen. Bij de jongste ook ingeleid, een dag eerder dan bij de oudste. Ondanks verlies slijmprop op 1e paasdag en een hoop gerommel op 2e paasdag had ons dametje net als haar broer weinig zin om eruit te komen .
Hmmm het lijkt er op dat de kans groot is dat ik weer ingeleid ga worden. Ach we zullen het zien Ik hoop nu in ieder geval op gewone weeen ipv been en rug weeen....