Slecht eten Ik ga vandaag beginnen met mijn vitamine davitamon fem natal en ik wil ook nog extra capsules met visolie gaan kopen. Ik ontbijt redelijk goed, en middag eten gaat ook van alles naar binnen maar avond eten is een ramp tenzij het aardappelen zijn. Maar vlees krijg ik echt niet naar binnen. Ik eet wel veel mais, sla paprika en tomaatjes etc. Ben ook een slechte groente eter dus ik eet veel fruit. Maar wat zijn de gevolgen als je niet genoeg vitamines naar binnen krijgt? En heeft het nog wel zin om met 19 weken pas vitamines te slikken. Ik ben benieuwd en wie heeft hier nog meer last van. Maak me soms wel zorgen hoor. xxx
geloof niet dat het veel kwaad kan hoor maar waarom slik je geen gravitamom speciaal voor zwangeren en borstvoeding ik ben zelf begonnen met gravitamon toen ik met de pil stopte vanwege het extra foliumzuur en nu slik ik het nog en in die gravitamon zit alles extra liefs diana
Extra vitamines heeft altijd zin! Bij het topic gezondheid is er een ook een post over, met ongeveer dezelfde vraag als jij hebt..
Pas je op met vitamine slikken niet speciaal voor zwangeren? Er kunnen wel eens teveel vit A in zitten en dat is slecht voor de vrucht. Daarom word er juist vitamine aangeraden voor zwangeren.
Herken het hoor, ik ben dan weer geen fruit eter, alleen aardbeien en af en toe een appel of mandarijn maar moet me er echt toe dwingen Ik slik ook Davitamon fem natal (speciaal voor zwangere vrouwen!) en zit er ook aan te denken om viscapsules te gaan kopen, want eet ook veel te weinig vis! Denk dat het geen kwaat kan hoor jessica
Ik vind het nog wel meevallen hoor met slecht eten! Alleen vlees, misschien kan je het op je brood doen (worst) Heb ik ook een tijdje gedaan, nu kan ik trouwens weer nagenoeg alles eten. Ik zelf slik geen vitamines, ik vind dat als je 2 stuks fruit, 200 gram groente en voldoende melk en brood eet. Dan eet je best gezond hoor! En heb je geen vitamines nodig! Als je je er prettig bij voelt kan je het natuurlijk wel doen! Gr
Ik slik ook gravitamon en visoliecapsules. Ben begonnen met foliumzuur toen ik stopte met de pil en zodra ik zwanger was ben ik gravitamon met visolie gaan slikken. De visolie slik ik eigenlijk meer voor mezelf. De kleine neemt alle visolie die je binnen krijgt op en daardoor blijft er minder voor je zelf over. Omdat ik toch al zo'n vergeetachtige muts ben 8-[ ben ik daarom maar visolie capsules gaan slikken deze verbeteren je concentratie....zeggen ze :-s
als je geen vlees eet kun je iets te weinig eiwitten binnen krijgen., maar dit kun je goed opvangen met welja eieren. er zijn genoeg vegetarische meiden die gezonde kinderen ter wereld brengen. en zoals ik het lees val het wel mee met je eetgedrag. ontbijt is het allerbelangrijkste. ik heb ook savonds minder eetlust en dat is nu nog minder geworden doordat mijn maag wat in de verdrukking is gekomen. zolang je je niet al te slap voelt gaat het goped. je kindje pakt wat hij/zij nodig heeft, en als je te weinig binnen zou krijgen gaat dat ten koste van jouw lichaam (tanden en botten bijv.)
ik ben ook een slechte eter. heb alleen zin in vette dingen en geen zin in aardappels enzo. fruit eet ik 2 stukjes en brood ook wel slik ik er vitamines bij.
Ik slik gewoon van de Etos - Zwanger zijn ..en die zijn volgens mij net zo goed en maar 7,50 ! De dame in de winkel zei dat alle benodigde vitamines er in zitten.. Enige nadeel is dat je het twee keer per dag moet slikken..
Ik heb net mijn eerste pilletje geslikt Davitamon fem natal voor zwangeren. Makkelijk te slikken, ik had eerst van Etos maar dat is me te groot. XXX
haha ja grappig is dat he, maar ik heb dat toen met het kruidvatmerk geloof ik eens nagerekent. Die was dus wel een paar euro goedkoper, maar omdat je er twee van moest slikken was het in totaal dus net zo duur als de femnatal, tja dan slik ik toch liever maar 1 pil op een dag
Hey meiden, Welke visolie capsules slikken jullie? Ik ben net in winkel geweest en ze hadden: capsules (60 stuks) en die moest je 2 per dag slikken, hierin zat omega 3 en 6 plus teunisbloemolie en vitamine e. En Bional Visolie Gold, dat is echt alleen visolie edit zijn druppels. Oja, beiden waren dus echt voor zwangeren vrouwen en als je borstvoeding geeft! ben benieuwd welke jullie hebben. Vond het wel heel duur, capsules waren 17,95 euro en druppels 19,95 euro.. heb nu van Etos eigen merk ook voor zwangere vrouwen en hierin zitten ook omega 3. kost maar 7,50 euro, scheelt nogal! Liefs Sylvia
Ik eet niet graag fruit en groenten maar heb voor het "fruitprobleem" toch een oplossing gevonden - ik heb mij 'n fruitpers aangeschaft en maak mezelf elke dag een fruit-cocktail klaar: 3 appelsienen, 1 appel, 2 kiwi's en 1 citroen. In fruitsap-vorm smaakt het me om al dat fruit binnen te krijgen en ondertussen heb ik toch de vitaminen ook binnen. Wat de groenten betreft... Tijdens de winter heb ik nogal wat soep gedronken maar nu de winter voorbij is, moet ik mezelf echt wel forceren om groenten te eten - wat niet altijd lukt
Je hebt ook een vitaminen supplement voor zwangeren van Kruidvat. Daar zit ongeveer het zelfde in als het Etos merk en je hoeft hiervan maar 1 pil per dag in te nemen.
moet je niet oppassen met teunisbloemolie? ik meen dat bij een eerder topic gelezen te hebben ik weet wel dat je niet zomaar alle andere vitamine tabletten bij je zwangerschpasvitaminen mag nemen. ik gebruik daarom alleen gravitamon