Ola.... nou ik word er nu echt gek van hoor... zo vaak naar het toilet het is niet leuk meer... boodschappen halen is al bijna niet meer mogelijk... wie weet hier iets op? hahaha rare vraag niet waar... maar ik heb er nu zeker een week goed last van en het lijkt maar niet op te houden joh.....
hahahah! Ik had precies het zelfde probleem toen ik zwanger was van Yassir. Op een gegeven moment ken je alle openbare wc's in de buurt .
Volgens mij is er helemaal niks aan te doen... behalve zelf een pamper dragen! Zou wel handig zijn toch? Ik blijf ook lopen! Nog even volhouden
Fijn hé Ik herken het ook hoor. Ik doe tegenwoordig alleen boodschappen in winkels waar ze een toilet hebben
Ooow herkenbaar! Ik ga ALTIJD plassen voordat ik weg ga, maar zodra ik de eerste drempel met de auto heb gehad moet ik alweer zo onwijs plassen! Het is gewoon niet leuk meer
's Nachts valt het bij mij gelukkig op dit moment mee! Maar liefst 1 keer per nacht wakker worden voor een plasje Als 's ochtends de wekker gaat moet ik overigens wel heeeeeeel nodig en dan doet mijn baarmoeder/blaas ook verschrikkelijke pijn.
Ik ben nog niet zo ver gevorderd in de zwangerschap als jullie, maar ook ik word er echt horendol van, ik moet echt altijd en overal piesen, heel naar ! 's Nachts moet ik er wel vier tot vijf keer uit.....
Pfff ja s'nachts.. Overdag is al zoiets; hup weer naar de wc..Maar s'nachts; ben je bekaf, wil je lekker pitten, heb je jezelf net in een houding gewurmd waarin je geen pijn hebt, of kramp of kriebel, of dat die kleine aan het draaien en bewegen is richting je blaas, of zo'n heerlijke knoeterharde buik.... en lig je net (voorzover dat gaat) lekker en redelijk comfortabel... Kun je dr weer uit omdat je moet plassen.... Tot 'tig' keer aan toe... Als je éénmaal slaapt, gaat het dan wel weer... maar voordat ik slaap is het toch meestal een uurtje of 2.30-3.30.. en dan gaat om 6.45 het wekkertje weer... lol.. Ja héél herkenbaar... maar één ding scheelt.. het gaat over... een keer... lol Have a great nightsleep... Greetz Hilde
dat je vanaf week 30 meer gaat plassen ondervindt ik ook. schijnt een indalings symptoom te zijn. er komt minder ruimte voor de kleine waardoor je blaas in grootte afneemt. errug handig. Ik plas ook altijd als ik de deur uitga, en als ik ver weg moet drink ik niet teveel zodat het ietsje minder wordt. mijn zus heeft me een plastuit aangeraden voor onderweg, ik heb hem nog niet gehaald maar zij heeft deze met beide zwangerschappen vaak gebruikt. meer voor het idee dat je op een smerig toilet moet terwijl je dat eigenlijk niet wilt. en hangen tussen de muren gaat niet meer zo makkelijk met die buiik
Oh ik heb dat ook en word er helemaal gek van. Ik heb laatst in 1,5 uur wel 7 keer geplast en dan komt er ook nog wel wel veel uit dus niet beetjes. Ik word er helemal gek van en natuurlijk ook van de druk op mijn blaas soms is het weleens een steek maar het is geen blaasontsteking. 's nachts tussen de 2-5 keer uitgaan is normaal. Ik drink vanaf 20 uur echt niks meer anders kan ik er wel 10 keer uit volgens mij.
Ik word er ook niet goed van hoor! Overdag gaat nog wel maar die nachten zijn echt afschuwelijk...moet om de 1,5 uur plassen en dat de hele nacht door...
hihi erggggg ik ben al een bekende in de supermarkt bij de toiletten voor ik de deur uit ga doe ik altijd even een plasje, maar zodra ik de deur alweer uit ben dan moet ik alweer, tja geen tips hiervoor... hier kan je echt niks aan doen,
Hoorde ook van iemand dat het lichaam je eraan laat wennen dat je er in de nacht uit moet (voor voeding)! Weet natuurlijk dat de baby op je blaas ligt te drukken, maar opzich klinkt het wel plausibel. Voorheen echt een vaste slaper en moest er nooit uit! Nu toch echt wel minimaal 2 keer... Britt
Soms probeer ik het ff op te houden, maar dan draait die kleine kabouter ff lekker een rondje om zn as en daar gaan we dan weer. Dan is het gewoon niet meer op te houden en moet ik echt rennen, voor zover je het rennen kan noemen
's nachts, 's morgens, onderweg bleeeeeeeeeehhhh.. ik slaap superslecht hierdoor, maar als ik minder ga drinken word ik 's nachts wakker van de dorst... Volgens mij worden we klaargestoomd voor het moederschap: Eerst voor de baby er 's nachts uit en later op alle mogelijke onverwachte momenten "mama, ik moet plassuh" ik word er nog blij van ook
Ik moet ook om de 20 min. plassen en er is niets aan ik heb mijn hele vakantie week erdoor laten bederven want echt ergens heen konden we niet want ik moest dan weer op zoek naar een toilet, soms veel soms kleine beetjes... en soms meteen weer drang nadat ik was geweest... ik dus op een blaasontsteking laten controleren maar niets hoor... ga ik voor de boodschappen, ben ik net in de auto moet ik alweer
nou ik ben dus niet de enige Ik heb het ook giga erg in de nacht ja.... vannacht ook he.... ging ik eindelijk om half 12 naar me bed toe.... ok plasje... 5 min later moest ik weer... maar goed de druk was groter dan het plasje.. namelijk 3 druppels ofzo.. en dat door tot half vier..... (ondertussen circa 4x geweest weer) en toen was ik het zat... en ik zo aub laat me tot zeven slapen dan! nou kwart voor zeven werd ik wakker... maar op mijn rug liggen gaat ook niet, want dan gaat de kleine super bewegen en dan schopt ie alle kanten op en dan moet ik juist....... hahahaha ah ja nog effies en dan is het voorbij i hope
Ik moet op het moment ook vreselijk veel plassen. Ik had ook telkens kleine plasjes/druppeltjes en wat steken en bleek toch blaasontsteking te hebben. Nu is het gelukkig wat minder. Overdag vind ik het niet zo erg, maar 's nachts pffff, zo'n beetje om het uur! Ik hoop dat het kindje me wat langer laat slapen dan telkens een uurtje hahahaha! Liefs