Weinig klussen en toch zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Be Happy, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik lees hier veel verhalen van mensen die elke dag of om de dag de hele maand door klussen. Zo klusserig zijn mijn vriend en ik helaas niet :( . Komt ook denk ik omdat wij allebei een drukke werkweek hebben en daarnaast het huishouden nog moeten doen en sociale contacten moeten onderhouden.

Wij doen het echter wel altijd in mijn vruchtbare dagen.

Zijn er hier ook meiden die door weinig klussen toch zwanger zijn geraakt? Ik weet dat je maar 1 zaadje en een eitje nodig hebt, maar omdat ik het idee heb dat er hier heel veel zijn die ontzettend vaak klussen, maak ik me een beetje zorgen omdat het bij ons zo lang duurt....

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb geen relatie maar met 1 á 3 pogingen in mn vruchtbare periode toch zwanger ;) dmv inseminaties.

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ALs je altijd in je vruchtbare periode klust zou het niets uit moeten maken. weet je precies wanneer je ovulatie is? Wij klussen heel vaak (omdat wij ervan genieten) en ook omdat ik niet weet wanneer ik ovuleer en gewoon bang ben dat we mijn vruchtbare periode anders missen!

4. Be Happy

Ik heb een paar maanden ovulatietestjes gebruik en getemperatuurd. Dus daardoor weet ik wanneer mijn eisprong ongeveer is.

Echter, deze maand ben ik radicaal omgeslagen. Ik ben opeens het vertrouwen in het zwanger worden kwijt, omdat het langer duurt dan verwacht. Ik zie namelijk iedereen in mijn omgeving zwanger worden en bij ons lukt het helaas niet zo snel. Dus ik ben gestopt met de ovutestjes, heb de thermometer aan de kant gelegd en we zien het wel. Ik ga er ook al helemaal van uit dat ik zaterdag bij de wekelijkse boodschappen het maandverband weer in het winkelwagentje kan laden.

Gek hoor, de afgelopen maanden dacht ik steeds dat ik zwanger was tegen mijn NOD en had ik vantevoren al testneigingen. Nu heb ik daar helemaal geen last van.... Omdat ik er van uit ga dat het toch wel negatief zal zijn.

Maar goed, we blijven gewoon dooroefenen in mijn vruchtbare dagen en eens zal het zaadje het eitje ook wel weten te vinden. Hoop ik! :D

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ik denk dat dit wel een betere instelling is. Ik ben zelf ook best wel gestrest maar denk dat je het beter zo kan aanpakken als jij nu. wie weet is het sneller raak dan je verwacht. ik hoop het voor je

6. sinada

sinada Niet meer actief

Nou hier maar een keer 2 dagen voor eisprong. Heb me na 10 minuten ook nog afgespoelt van onderen. had nooit verwacht nu zwanger te zijn

7. Be Happy

@ Sinada: zie daar... superzaad, hahaha :D .... Dit geeft mij weer moed! Dankje voor je positieve berichtje!

8. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hey Bhappy,

Hier nog een stel wat niet zo vaak klust, soms weleens frustrerend ik heb namelijk altijd zin rond mn vruchtbare periode maar dan werkt manlief niet altijd mee. En dan op momenten dat ik absoluut niet vruchtbaar ben dan heeft hij weer zin maar dan hoeft het van mij weer niet zo nodig. Word er af en toe zo moedeloos van, wij zijn nog niet lang bezig dus ik mag niet klagen maar soms denk ik weleens "het waait er niet in schat"

Ach ja we wachten het rustig af, had vandaag een vette postieve ovutest dus eigenlijk wil ik vanavond en morgen toch wel even klussen, hopelijk heeft de wederhelft ook zin :D

Liefs Biesje

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Biesheuveltje, ik zie dat we gelijk lopen:)
    Mijn ovutesten gaven ook aan vandaag (of morgen) eisprong, dus gauw wat verzinnen om manlief aan het klussen te krijgen.
    Tip: laat niet merken dat het "moet" dan heeft hij idd vaak geen zin meer (in mijn geval iig :) )
    Wij zijn vandaag 9 jaar bij elkaar dus ik heb een goed excuus om hem eens te verwennen, hahaha. Misschien een leuk idee om hem eerst te verwennen met bijv massage wat daarna over kan gaan in klussen!;)

Succes met het verleiden!

x-je

10. Racegirl

@ Robertha,

Wat grappig dat we gelijk lopen hahah, tja idd vanavond maar eens flink verleiden. Ik wil het zoooo graag, zou een mooi kerstkadootje zijn toch ;) Deze kans wil ik dan ook niet onbenut voorbij laten gaan.
    Voor mij is dit de eerste maand dat ik met ovu testjes aan de gang ben maar het is wel handig om te weten wanneer je je ei hebt vooral als je niet zo vaak klust net als ons.
    Ik zeg niks tegen mn mannetje, dat doe ik sowieso niet want dan wordt de druk denk ik alleen nog maar groter. Nou succes vanavond en hopelijk is het raak deze maand!

X

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hahaha

voor mij is het ook de eerste keer met de ovu testen... Toch wel handig die dingen ;)
    Ben benieuwd of we rond kerst en nieuw de rest van de familie kunnen gaan verblijden :)

Voor vanavond: you go girl!

En tot de volgende keer!

x-je

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: man verleiden?

Ik ben net precies gestopt met de pil, en om heel eerlijk te zijn klussen wij niet zo vaak.. eigenlijk maar 1 a 2 keer per maand :oops:
    Maar dit ligt niet aan mijn vriend.. zodra ik ook maar een klein beetje laat merken dat ik wel zin heb is hij er direct bij.. wat een luxe positie heb ik als ik dit zo lees hihi..

Ik maak me ook wel een beetje zorgen hierover. Mijn cyclus ken ik nog helemaal niet omdat ik net gestopt ben, en om nu ineens om de dag te gaan klussen is ook zo gek.. Ik ga maar gewoon een beetje richten op 2x in de periode waarin ik denk vruchtbaar te zijn en dan maar gewoon zien denk ik.. Hoop dat het werkt hihi..

13. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo Lkg!

Wacht maar tot de hormonen van je pil helemaal uitgewerkt zijn...Dan krijg je vanzelf meer zin! :)
    hahaha
    Als je dit tegen je mannetje zegt dan vindt hij het ook meteen niet meer zo gek als je wat vaker zin hebt ;)

Het is echt zo!

x-je

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, dit biedt perspectief ;)
    Helaas is het bij ons soms ook lastig. Beide een fulltime baan, waarbij ik ook nog eens onregelmatig werk. Als ik om middernacht thuiskom, terwijl hij er om 0545 uit moet, is sex vaak geen optie.
    En inderdaad, als manlief weet dat ie "moet" is het helemaal lastig. Faalangst he ;)
    Maar het niet zeggen, dat werkt niet. Hij weet ongeveer hoe een cyclus er uitziet. Laatst vroeg ie me nog wanneer ik nu mijn eisprong zou hebben. Ik heb hem wel meteen verteld toen ik met de pil stopte, dat het kind er niet spontaan in zou waaien, en dat we daar wel iets voor moeten doen. Maar inderdaad, om de dag in de vruchtbare week is voor ons vaak geen optie. Geen onwil, maar gewoon onhaalbaar.

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik schaamde me er altijd een beetje voor dat wij ook niet zo vaak kluste....eens in de 6 weken was echt veel....En dat lag er bij beide idd niet aan dat we geen zin hadden, maar wij lagen altijd (ik weet het...heel stom) allebei te wachten tot de ander aanstalte maakte....Soms dan had ik dat de laatste paar keer gedaan en dacht ik: zo nu ben jij een keer aan de beurt....

Toen hebben we een beetje een dipje gehad en tijdens een soort van ruzie alles er een beetje uitgegooid...ik had namelijk mezelf aangepraat dat hij me sexueel niet meer aantrekkelijk vond omdat ik een maatje meer heb (1.84 en 90 kg)

Daarna zijn we weer de goede weg op gegaan en klussen nu op de nodige dagen (soort van verplicht) Mijn mannetje wil het ook heel graag, dus hij vind het niet vervelend om te "moeten" klussen als het nodig is. In de 2e helft van mijn cyclus neemt bij mij de zin een beetje af en vind ik het prima om niet meer te klussen....

Ben toch wel "blij" dat wij niet de enige zijn...in mijn beleving kluste de hele wereld elkaar suf hahaha

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Hier ook niet veel klussen hoor. Nu ik gestopt ben met de pil wil ik wel vaker, maar nog niet super vaak. Mijn man wilde altijd wel, maar weet wanneer ik vruchtbaar ben en dan lijkt het wel alsof de druk hem een beetje te veel wordt, dan moet ik hem ook echt 'verleiden'.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we door dat ik mijn cyclus nog niet weet 2 weken telaat geklust die week hebben we het 1 keer gedaan dus door 1 keer kan het ook

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :) Ik kan niet wachten.. haha..

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @blusvrouw

moest net heel hard lachen over die zin in jou ticker! Dus het gaat helemaal goed komen met je baby'tje :p

20. Racegirl

@ Robertha,

Nog geklust gisteren....? Hier niet :( tis er niet van gekomen, misschien vanavond maar dat zal wel te laat zijn denk ik.
    Dus ik ga maar op naar de volgende ronde denk ik :cry:

Hopelijk is het bij jouw gelukt

x biesje

Deel Deze Pagina