Hoi! Ik probeer zwanger te raken van ons 2e kindje en dit is onze 4e ronde. Mijn cyclussen worden steeds langer. Begin van het jaar tussen de 29-32 dagen daarna ineens 35 en de vorige cyclus zelfs 40. Nu zit ik alweer op dag 30. Op 07 juni had ik mijn eerste dag van mijn menstruatie. Op 18 en 19 juni een positieve ovu test en op 21 juni een negatieve ovu test. Ik was dus in de veronderstelling dat mijn eisprong had plaatsgevonden rond 20 juni. Nu ben ik ondertussen op dag 30 van mijn cyclus en heb ik vanochtend een negatieve test gehad.. wel klachten als: vlagen misselijkheid, gevoelige borsten en tepels, af en toe wat last van onderrug en soort steekjes links of rechts onderin m'n buik. Bekend mrt pijnlijke tepels voor menstruatie maar de rest niet.. ik was er eigenlijk wel een beetje van overtuigd dat het nu raak was.. maar niet dus. (Getest met kruidvat 2v5,29 en action, beide negatief) ik heb over 2 weken een afspraak bij de Gyn en hoop dan meer duidelijkheid te krijgen over mijn cyclussen. Ik vind het fijn om dit even van me af te schrijven en ben benieuwd wie dit ook heeft of heeft meegemaakt en hoe dit is verlopen. Wat jullie zouden doen en of jullie nog hoop zouden hebben. Ik ben benieuwd naar de reacties. Liefs!
En hoe zag je positieve ovulatietest op 18 en 19 juni er uit? Heb je daar een foto van? Ik vermoed dat de eisprong niet heeft plaatsgevonden want anders heb je wel een lange lf