Hm ik heb al her en der wat meldingen gezien dat je daar echt naar moet kijken als er gezinsuitbreiding plaatsvindt. Wat ik ook wel logisch vind omdat de meeste kosten bij de kinderen zitten (mijn ouders hebben die verzekering in ieder geval voor mij wel eens moeten aanspreken ). Maar misschien verschilt dat per verzekeringsverstrekker.
Ik heb 2 dochters van bijna 6 en bijna 4. En ik was in t begin nooit meer dan 25/30 per maand kwijt, maar ik woonde nog wel thuis toen met de kinderen. Inmiddels alweer een aantal jaar op mezelf en nog besteed ik voor mezelf en de kinderen ongeveer 50 per week, soms meer, soms minder.
vreemd ik ben bij de verzekeraar geweest vorige week (omdat ik rechtsbijstand moest hebben ik heb een pakket).toen heb ik het gevraagd en daar is het niet zo.
Misschien wat offtopic, maar ben je echt BEWUST-alleenstaande-moeder? Je bent nog zo jong namelijk... Of naja, toen je je eerste 2 kinderen kreeg wel tenminste.
Yep! Op mijn 18e leerde ik mijn donor kennen, en op mn 19e raakte ik zwanger van de oudste en 21 bij de tweede Het was/is idd jong, maar sta er volledig achter
Je kan ook zorgen dat je als je zwanger bent alvast wat luiertjes inslaat, ik heb nu 2 pakken pampers, niet die newborn maar die daarna van 84 stuks per pak, was aanbieidng bij kruidvat, voor 24 euro en Pampers billendoekjes, 12 pakken van 72 stuks per pak voor 16 euro, en idd, kleertjes vd zeeman zijn ook hartstikke leuk en echt niet duur!
ik denk dat ik wel redelijk lowbudget koop voor alyssa. -ik koop luiers vaak bij de golf (bumblies) of kruidvat eigen merk. -lotion doekjes heb ik tot nu toe bijna altijd in de aanbieding gekocht. (heb wel eens hele goedkope gehad maar das niks) -ik gebruik nu fv van bonbebe (6,49 bij de golf) -verder heb ik in mn kraampakket veel verzorgingsproducten gekregen dus die heb ik nog niet hoeven kopen, maar ik denk dat het gewoon bumblies of eigen merk gaat worden (als alyssa er tegen kan natuurlijk) -kleertjes heb ik veel gekregen, maar heb ook al wel het een en ander bij moeten kopen. ben naar de zeeman en de hema geweest en heb hele leuke kleertjes gekocht voor weinig geld. (ik snuffel altijd ff bij de afgeprijsde spullen) -speelgoed heb ik tot nu toe allemaal gekregen en ik merk dat je zeker in het begin genoeg hebt aan een leuke mobiel voor boven de box en een rammelaar en een knuffeltje. - bij de hema heb je ook een speciale budget lijn met rompertjes en hydrofielluiers. ik raad je alleen wel aan om van de hydrofielluiers ook een paar van de niet budget serie te kopen (ze blijven niet vierkant en dat is lastig voor in het bedje). de rompertjes van de budgetserie zijn wel heel goed, ik doe ze zelfs in de droger en ze krimpen niet. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met dit lange verhaal. liefs doris
Vraag spullen voor je verjaardag ! Heb ik ook gedaan en heb geloof ik voor het eerste half jaar genoeg luiers in huis, en voor het eerstekomende jaar verzorgingsproducten. Scheelt ook weer een hoop geld.
Helaas geen bv meer hier, dus 3 a 4 pakken friso per maand a 8,60. Luiers (bumblies of aanbieding) kosten 7,00, volgens mij gebruiken we er twee per maand van. Doekjes koop ik in een grote verpakking bij de Hema. Verzorgingsproducten (zwitsal oid) gebruik ik ook niet, tot heden slechts 1 flesje amandelolie a 7 Verder kan je alles zo duur maken als je zelf will. Wij zijn ook geen verbrassers en Hema heeft ook heel leuke dingen. Of de H&M met uitverkoop... Zou ook gewoon kritisch kijken naar wat je nodig hebt, zo hebben wij een badje + standaard nooit gebruikt omdat Lena lekker mee gaan douchen. Al het speelgoed dat ze heeft, heeft ze gekregen... Natuurlijk is het leuk om soms dingen te kopen, maar als het niet zou kunnen, zou ze nog steeds niets te kort komen.... Als ik moet schatten, kost Lena nog geen 100 per maand.