pijn aan litteken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door paars, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hee meiden.

ben nu inmiddels 35 weken en 3 dagen zwanger van de 2e:D schiet al lekker op!

bij de eerste heb ik een keizersnede gehad. nu is het zo dat ik de laatste dagen pijn aan het litteken heb. ik voel dit echt aan de binnenkant van mijn buik waar mijn litteken zit. het steekt en geeft ook wel eens een branderig gevoel.

Ik heb dit vandaag ook bij de gyn aangekaart. hij geeft aan dat er meer spanning op komt. als het erger word moet ik bellen.

nu heeft het mij echter niet gerustgesteld en zit er toch wel over in. zijn hier meiden die er ervaring mee hebben? dat het litteken zeer ging doen. hoef ik mij er echt niet druk om te maken of juist wel?

de gyn ( heb deze 1 keer eerder gehad en nu nooit weer dus ) was wweer flink chaggie hij luisterde amper naar wat ik te vragen had. ik stond echt binnen 2 min al weer buiten de deur!!

alvast bedankt

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb het gehad tussen de 20 en 30 weken, volgens mijn vk waren het de verklevingen die 'scheurden' en dat je daar niks aan kon doen. Mijn 2e is niet ingedaald (ietsie maar) en daardoor had ik nog ruimte zat bij mijn lidteken op het eind. Ik ben trouwens gewoon bevallen van de 2e zonder ook maar 1 moment het lidteken gevoeld te hebben.

groetjes Miek

Deel Deze Pagina