Het enigste nadeel aan Ivan is dat hij begint te drammen als hij op zijn manier niet snel genoeg het volgende stukje brood krijgt Verder is hij voor ons perfect
Minpunten.......??????? mijn meisje is mooi zoals ze is en ik kan er geen 1 minpuntje aan ontdekken.... ze is gewoon perfect..... omdat ze van ons is
Wat een ontzettend mooi kind Klein tipje; laat hem niet teveel achter de laptop zitten, das slecht voor z'n ogen
Ik vind mijn dochter prachtig Het minpuntje aan haar karakter is dat ze nogal snel driftig kan zijn als ze haar zin niet krijgt
ik vind alles mooi aan mn zoontje serieus! het enige wat ik jammer vind is dat zn haar nog een beetje baby fluff is en er geen kapsel mooi blijft zitten, maar zn zachte haartjes zijn ook wel weer lief en heeeerlijk om door te kroelen
Ik vind ook alles super aan mijn kinderen, soms vind ik het wel jammer dat ze beiden hyperactief zijn. Thuis vind ik dit niet zo erg maar wanneer we op visite zijn schaam ik me soms wel. Rennen, springen, herrien etc. Misschien denkt men wel dat we ze niet opvoeden, maar dat doen we eecht wel. Er valt gewoon niets te doen aan dit gedrag. Ach ik heb ze zo geaccepteerd, moeten anderen ook maar doen, en anders hebben ze mooi pech
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen over het aantal domme en nutteloze topics hier op zp........ Minpunten van je kind en dan lees ik dingen als 2 kilo's teveel, tanden? Ik zou me dood schamen als ik dat als ouder over mijn eigen kind zou zeggen.. Voor de moeders die dit wel doen ( op deze negatieve manier ) hoop ik dat de kinderen dit zelf niet te lezen krijgen. Alles is al zo op uiterlijk gericht, maak je kinderen nog onzekerder!
En gelukkig maar, hoe onnatuurlijk zou het wel niet zijn als ouders hun eigen kinderen 'lelijk' zouden vinden.