een klasgenoot van mijn zoontje heeft leukemie. Vorige week is uit bloedonderzoek gekomen dat zijn leukemie terug is gekomen. Ik wil graag voor hem iets kopen maar ik zou niet weten wat... iemand een idee?
Heftig zeg.. Ik weet dat een buurtmeisje met leukemie erg blij was met knutselspul. om de lange tijden in het ziekenhuis te overbruggen. Ze deed ook graag spelletjes met andere kinderen/ouders/vriendjes. Dus misschien kun je voor dat jochie een stoer knutselpakket maken?
Wat erg zeg! hij is 5 jaar? (als ik kijk naar je onderschrift) Een boek misschien die papa en mama kunnen voorlezen?
hij is bijna 7 maar hij zit in groep 2 omdat hij een achterstand heeft omdat hij veel heeft gemist door de vorige keer dat hij leukemie had
Ik zou hem gewoon iets geven dat past bij zijn leeftijd. Je hebt ook van die spelletjes die je alleen of met zn 2en kunt spelen (traffic Jam bijvoorbeeld)
Ik denk dat het niet eens zoveel uitmaakt welk cadeautje je geeft. Met elk gebaar dat er aan hen gedacht wordt zijn ze vaak al blij. Cadeautjes om de tijd in het ziekenhuis te overbruggen werken altijd goed.