Oooooo wat ben ik toch aan het zweten pffff! Altijd wel snel last gehad van de warmte, maar nu..? Oo hou het niet meer uit. Dikke plekken onder mn oksels pffff, heel mn gezicht nat.. En zo benauwd! Wie heeft dit ook ?
Yep! Hier precies hetzelfde.. Ik zweet me eige de pleuris hahaha.. Het gutst er aan alle kanten uit... Heeeeeeel fijn
Ik heb het ook. Ik heb de gordijnen dicht tegen de zon en loop nu lekker in mn ondergoed. Maar ook dat kan ik wel om het uur verschonen vanwege het zweten. Pfff.
ik heb nu juist minder last van de warmte dan normaal.. en zweten doe ik bijna niet terwijl het er normaal ook uit gutst:S
Hier nog 1. En heb zo dadelijk mijn eerste les zwangerfit en de auto is stuk dus moet ook nog op de fiets.. pffffffffff
Heerlijk om te horen dat niet de enige ben! Vooral op werk is het een drama! Het is normaal warm maar sinds dat ik zwanger ben voelt het aan als een sauna! thuis loop ik ook graag in me ondergoed rond te rennen hahah warm warm WARM lol!
Hier ook hoor. Bij het niks doen gutst het zweet al overal Snachts is ook erg. Pfff. Maar voor mij de laatste loodjes. Nog 2 weken!