Wij wandelen zo even naar het centrum (Assen) voor de laatste boodschappen en nieuwe schoenen Aan het einde van de middag komen schoonouders en opa en oma van vriend alvast op verjaardagsvisite en we gaan hier met ons allen chinees eten.
Wat in het huishouden doen, man en oudste naar de kapper en ik met de jongste nieuwe schoentjes kopen. Daarna zal het eten koken zijn, kinderen in bad en in bed en op de bank ploffen met wat lekkers. Misschien dat we nog bezoek krijgen van vrienden.
Direct richting de bouwhal om te werken aan de carnavalswagen. Vanavond twee verjaardagen. Druk dagje dus.
net boodschappen gedaan straks beneden opruimen kados inpakken voor de jongste. verder vanavond versieren
Ben de kledingkasten aan het leegruimen . Daarna vanalles op mp zetten. Hebben een hoop dingen die we niet meer gebruiken. Zoals een princessenbed, trofastkast, speelgoed en natuurlijk kleding.
Hier al de was gedaan en schoongemaakt. Zo met vriend naar de mart. Vanavond waarschijnlijk filmpje kijken met een lekker stokbroodje.
Ik ben jarig vandaag, alweer 31 kaarsjes uitblazen Omdat januari een helse maand met veel verdriet was, gaan we deze dag keihard vieren! We beginnen met een champagne ontbijt
uhmm tsja,, moet zowiezo nog even boodschappen in huis halen & vanmiddag even bij schoonouders op visite.
Hier word het op bed liggen.Ben sinds gisteren thuis uit het ziekenhuis na een borstverkleining donderdag.Boel is gezwollen en beurs en doet vandaag best zeer.Dus voor nu op bed met mijn tablet.
Gefeliciteerd!! Hier ook in verjaardags mood, morgen is manlief jarig dus vanavond en morgen visite en taart. Die ik mag gaan bakken