De weekend rommel opruimen, en was vouwen maandag wasdag (vouwen strijken) vanmiddag boodschapje vanavond bv bijeenkomst ervaring uitwisselen nu mezelf een schop onder de montageband en achter de i pad weg!
We hebben lekker lang met ons drieen in bed gelegen, zoontje keek een tekenfilm. Nu gaat mijn man een uurtje werken (eigen zaak) en eind vd middag gaan we met ons drietjes naar Utrecht voor de vrijmarkt.
Vanmiddag even shoppen en deze ochtend in huis bezig geweest En als de kids slapen even beginnen met 30 days shred
Hier ben ik bezig met de dagelijkse zaken. En de hovenier is bezig in de tuin. En als die klaar is is man ongeveer ook weer thuis en gaan we even naar de stad
Heb het huis schoongemaakt, zo kleding ruimen en strijken.. Boodschapjes doen voor morgen en wil nog even uurtje leren. Vanavond op de bank koningin kijken
Om 16:00 uur richting de stad om 17:00 uur Kruidvat 20% kortingavond Daarna eten bij mijn moeder en onze kleine man daar af geven en dan lekker los op een feest hier in de stad
Vanmorgen bij de vlk geweest daarna boodschappen gedaan. Nu ligt zoonlief te slapen ik even opruimen en vanmiddag zien we wel wat we gaan doen.
Ik hang nu een beetje op de bank, wil straks even een tafeltje schuren en verven, vanavond lekker uit eten met mn ouders, zusje en vriend en vriend
Ik hang nog even lekker op de bank, dochter slaapt en er hoeft niks perse gedaan te worden in huis. Als dochter straks wakker is gaan we even naar de stad, ik heb zin om geld uit te geven
Vanmorgen al de schuur verder ingeruimt (gister alles eruit gesmeten en uitgezocht) en wat dingen opgehangen. Ben net klaar met de achtertuin onkruidvrij maken. (nu de voortuin nog pfff) Dan straks nog even de stofzuiger door het huis heen halen en misschien nog een was draaien. Verder ff kijken. Vanavond krijg ik nog visite want ik ben jarig.
Vanmorgen de was gestreken. Zometeen nog ff boodschappen doen en vanavond is hier in het dorp een feest. Dus daar gaan we naar toe!
Naar de ha geweest vanmorgen, daarna een paar boodschapjes gedaan. Net gestreken en gestofzuigd. Vanmiddag geen idee nog. Mijn man is ook thuis, heb zin om wat leuks te doen.
de cv monteurs zijn voor de 3e keer! geweest en hebben eindelijk de cv helemaal kunnen maken. ik heb nu zelf ondertussen een aardige berg babyspul weggewassen.
Even wachten tot zoon wakker wordt en dan gaan we even naar het dorp. Ik moet nog even wat luiers halen en dan eten we even een broodje bij de bakker.
hier vandaag dochter vermaken die is een weekendje weg geweest dus Lekker even spelen. Verder nog opruimen, vanavond begin maken met het foto album van de jongste en verder koningin kijken vandaag. Morgen Komt er een vriendje van dochter en kijken we de kroning.
Gewerkt en nu door in huis . bed verschoond vaatwasser staat aan wasmachine met bedden goed staat aan . Eten staat al klaar , was opgeruimd. stofzuiger er al door gehad. koffie staat al weer klaar. vlees nog kruiden en de was in droger doen . En koken meer hoeft niet. ja kineken spel tennissen of andere sport.