Als je klaar bent kun je hier wel verder , kan ik thuiskomen benen op de bank Heerlijk even de vrije hand te hebben toch?
vanmorgen gewoon thuis rommelen, vanmiddag met de kindjes even naar de markt, fruit halen en misschien even een ijsje bij het cafetaria.... echt lekker weer is het niet en het is tenslotte toch beetje vakantie
Hele huis net opgeruimd, zo naar de winkel lekkere broodjes halen en dan picknicken in het park met de kids en hun vriendjes en vriendinnetjes.
Leuk picknicken! Hier vanmorgen eerst de kleine even naar oma gebracht zodat ik de grote boodschappen kon doen. Deze net weggewerkt en even wat gegeten, daarna afwas weggewerkt, wasmachine staat aan en ben met de stofzuiger al door t huis geweest. Dalijk de kleine weer halen en dan vanmiddag komt mijn zusje en gaan we lekker gezellig film kijken met z'n 2tjes! Dus vanmiddag heb ik mezelf vrij gegeven hihi En dan vanavond koken en verder met de was
Vanochtend huishouden gedaan en vanmiddag wilde ik met de jongens naar ballorig. Alleen kom ik er net achter dat het schoolvakantie is. Hopelijk is het er niet al te druk.
pfff, zitten midden in een verbouwing, dus ik denk niet eens dat het afkomt. Echt heerlijk hoor ff de handen vrij, ze wil zo graag helpen dus dat schiet niet op met haar erbij
Vanochtend even af gewassen, wasje aangezet. Straks omkleden en even op de fiets met de hond naar de AH wat boodschapjes halen en daarna even naar m'n ouders.
Vanochtend al gestofzogen, de tafels en kast afgenomen en een wasje gedraaid. Mini ligt nog te slapen (denk niet lang meer) en daarna ff wat eten, was uit de wasmachine halen, ophangen en dan boodschappen doen. En daarna weinig haha wilde nog even de stad in maar voel me heel lui
Vanmorgen gewerkt, vanmiddag zelf in het huishouden aan de gang, kinderen bij opa en oma ophalen en eten koken. De dagelijkse dingen dus.
Opstaan (is nu net gebeurd ), aankleden, 'ontbijten'. Dan naar de gemeente om me uit te laten schrijven, naar de stort met zeven vuilniszakken , naar het postkantoor, naar de bank, boodschappen doen, stofzuigen en drie wassen draaien en ophangen.