Wat zijn de plannen voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Straks werken en thuis door met stofzuigen en dweilen en nog koken, verder zien we wel.

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    grote schoonmaak, dochter wordt zo opgehaald door oma dus ik kan ff goed bezig.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Als je klaar bent kun je hier wel verder , kan ik thuiskomen benen op de bank :D

Heerlijk even de vrije hand te hebben toch?

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo naar het zwembad.. Daarna op verjaardag...

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

vanmorgen gewoon thuis rommelen, vanmiddag met de kindjes even naar de markt, fruit halen en misschien even een ijsje bij het cafetaria.... echt lekker weer is het niet en het is tenslotte toch beetje vakantie

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Straks de auto naar de garage brengen en duimen dat het geen dure reparatie word...

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Duim met je mee !

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hele huis net opgeruimd, zo naar de winkel lekkere broodjes halen en dan picknicken in het park met de kids en hun vriendjes en vriendinnetjes.

9. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Leuk picknicken!

Hier vanmorgen eerst de kleine even naar oma gebracht zodat ik de grote boodschappen kon doen. Deze net weggewerkt en even wat gegeten, daarna afwas weggewerkt, wasmachine staat aan en ben met de stofzuiger al door t huis geweest. Dalijk de kleine weer halen en dan vanmiddag komt mijn zusje en gaan we lekker gezellig film kijken met z'n 2tjes! Dus vanmiddag heb ik mezelf vrij gegeven hihi :D
    En dan vanavond koken en verder met de was

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Vanochtend huishouden gedaan en vanmiddag wilde ik met de jongens naar ballorig. Alleen kom ik er net achter dat het schoolvakantie is. Hopelijk is het er niet al te druk.

11. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

pfff, zitten midden in een verbouwing, dus ik denk niet eens dat het afkomt.
    Echt heerlijk hoor ff de handen vrij, ze wil zo graag helpen dus dat schiet niet op met haar erbij :D

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vanochtend even af gewassen, wasje aangezet. Straks omkleden en even op de fiets met de hond naar de AH wat boodschapjes halen en daarna even naar m'n ouders.

13. Blays

Blays Niet meer actief

Vanochtend al gestofzogen, de tafels en kast afgenomen en een wasje gedraaid.
    Mini ligt nog te slapen (denk niet lang meer) en daarna ff wat eten, was uit de wasmachine halen, ophangen en dan boodschappen doen. En daarna weinig haha wilde nog even de stad in maar voel me heel lui ;)

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Vanmorgen gewerkt, vanmiddag zelf in het huishouden aan de gang, kinderen bij opa en oma ophalen en eten koken. De dagelijkse dingen dus.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Opstaan (is nu net gebeurd :p), aankleden, 'ontbijten'. Dan naar de gemeente om me uit te laten schrijven, naar de stort met zeven vuilniszakken :p, naar het postkantoor, naar de bank, boodschappen doen, stofzuigen en drie wassen draaien en ophangen. :)

Deel Deze Pagina